Jeg tror at jeg vil se "Easy A" på Blu-Ray i aften.
#6611: Det plejer jo at være Director's Cut-udgaverne af Ridley Scott's film som er bedst, men om det også gælder i tilfældet med Robin Hood aner jeg ikke.
På IMDb under FAQ er der skrevet følgende:
IMDb skrev:
Unlike Scott's "Kingdom of Heaven", the Director's Cut of Robin Hood is not as extensive but it does add additional screen time to several of the characters, like William Marshall. In conclusion, one can say it deepens some characters and adds new subplots without revolutionizing the story. As mentioned, the Director's Cut does not provide a whole new film. The story is enlarged upon, but not changed. One who - for whatever reason - did not like the theatrical version to begin with, may have no use for the Unrated Director's Cut. Those, however, who have approved of the film in theaters already, should set their sights on the Director's Cut.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg tror at jeg vil se "Easy A" på Blu-Ray i aften.
#6611: Det plejer jo at være Director's Cut-udgaverne af Ridley Scott's film som er bedst, men om det også gælder i tilfældet med Robin Hood aner jeg ikke.
Tak for svaret Kruse! Tror bare jeg holder mig til biograf-versionen
Har du set den før? Ellers skal du glæde dig - Memento er min yndlingsfilm og den kan sagtens tåle flere gensyn. Faktisk skal den som minimum have et 2. gensyn :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har du set den før? Ellers skal du glæde dig - Memento er min yndlingsfilm og den kan sagtens tåle flere gensyn. Faktisk skal den som minimum have et 2. gensyn :D
Så den for første gang igår. Blev bestemt ikke skuffet over den, og du har ret. Det er en af de film man kan se mere end en gang.
#6611 Wangsgaard 14 år siden
Hvilken version er bedst, biograf eller directors cut?
#6612 Kruse 14 år siden
#6613 Wangsgaard 14 år siden
Tak for svaret Kruse! Tror bare jeg holder mig til biograf-versionen
#6614 NightHawk 14 år siden
Fedt! Glæder mig til at læse din bedømmelse af filmen. :)
#6615 wimmie 14 år siden
Hvis du mener Memento så *thumbs up* :D
#6616 Steffan Rasmussen 14 år siden
#6617 bhs 14 år siden
Hehe, det er Memento. Nu skal jeg se den! (er rigtig god til overspringshandlinger).
#6618 wimmie 14 år siden
Har du set den før?
Ellers skal du glæde dig - Memento er min yndlingsfilm og den kan sagtens tåle flere gensyn. Faktisk skal den som minimum have et 2. gensyn :D
#6619 bhs 14 år siden
Så den for første gang igår. Blev bestemt ikke skuffet over den, og du har ret. Det er en af de film man kan se mere end en gang.
#6620 MMB 14 år siden