Gravatar

#6621 Steffan Rasmussen 14 år siden

[b]Soylent Green
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6622 Steffan Rasmussen 14 år siden

[b]Olsen-Banden på de bonede gulve.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6624 MMB 14 år siden

hov, forkert tråd...
Kan til gengæld fortælle, at jeg er blevet færdig med anden og sidste del af George Harrison dokumentaren. :)
Gravatar

#6625 Collateral 14 år siden

Har lige set og skrevet anmeldelse af The Beaver, så nu overvejer jeg om jeg skal anmelde mere, eller bare se en film for hyggens skyld... Hmm..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6626 Collateral 14 år siden

Bridesmaids (anmelde)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6627 MOVIE1000 14 år siden

#6622 hvad synes du?

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6628 knipsknips 14 år siden

Skal se Tintin igen i aften. Dog denne gang i 3-D. Så må jeg se om det er de ekstra 30/40 kr. værd.
Gravatar

#6629 Steffan Rasmussen 14 år siden

Ben Afflecks The Town - Extended Cut.
Gravatar

#6630 Collateral 14 år siden

Hollywood Ending

Skriv ny kommentar: