Gravatar

#6671 Collateral 14 år siden

Åkepool (6670) skrev:
Udover hendes rolle i "Liar liar" ;)

Så lige på hendes filmografi, og jeg har ikke set tilnærmelsesvist nok af de film hun medvirker i til at kunne mene det statement fra tidligere. Ud fra "Seed of Chucky", som jo tager lidt pis på hende som skuespiller, lød det bare meget sådan. Og ja hun gør det vidst også meget godt i "Liar Liar"..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6672 Collateral 14 år siden

Kruse (6665) skrev:
Bestemt en rigtig god film :)

Som Wimmies husbond ville sige det: Jeg var underholdt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6673 Kruse 14 år siden

Kruse (6663) skrev:
Jeg har lyst til noget let og dum underholdning, så jeg tror at jeg vil se "Your Highness" i aften :)

Puhaa....Det var godt nok en sølle omgang. Det er ikke til at se at det er mange af de samme kreative kræfter bag "Pineapple Express".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6674 wimmie 14 år siden

Jeg er næsten ked af at indrømme at jeg om ca. 1½ time ikke længere er medlem af klubben "Folk der ejer Brutal Incasso men ikke har set den" ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6675 Steffan Rasmussen 14 år siden

Dogtooth
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6676 Benway 14 år siden

#6675 Nice. :)

Napper lige et Monty Python-afsnit inden jeg vælter om i sengen. Det bliver sidste afsnit af den tredje sæson, som jeg foreløbig er nået til. Det har virkelig været en ren fornøjelse at få genoplevet serien.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6677 MMB 14 år siden

Rear Window - for første gang
Gravatar

#6678 wimmie 14 år siden

Husbonden har lige smidt Meet the Spartans på...som jeg "vandt" i pakkeleg i lørdags - jeg har klar på at mine øjne kommer til at bløde :S
Gravatar

#6679 Neranders 14 år siden

Pas på Delphina Artemis ikke tager skade!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#6680 wimmie 14 år siden

Hun har været helt rolig under filmen...tror hun er lammet af chok :/

Skriv ny kommentar: