Så lige på hendes filmografi, og jeg har ikke set tilnærmelsesvist nok af de film hun medvirker i til at kunne mene det statement fra tidligere. Ud fra "Seed of Chucky", som jo tager lidt pis på hende som skuespiller, lød det bare meget sådan. Og ja hun gør det vidst også meget godt i "Liar Liar"..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Napper lige et Monty Python-afsnit inden jeg vælter om i sengen. Det bliver sidste afsnit af den tredje sæson, som jeg foreløbig er nået til. Det har virkelig været en ren fornøjelse at få genoplevet serien.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#6671 Collateral 14 år siden
Så lige på hendes filmografi, og jeg har ikke set tilnærmelsesvist nok af de film hun medvirker i til at kunne mene det statement fra tidligere. Ud fra "Seed of Chucky", som jo tager lidt pis på hende som skuespiller, lød det bare meget sådan. Og ja hun gør det vidst også meget godt i "Liar Liar"..
#6672 Collateral 14 år siden
Som Wimmies husbond ville sige det: Jeg var underholdt!
#6673 Kruse 14 år siden
Puhaa....Det var godt nok en sølle omgang. Det er ikke til at se at det er mange af de samme kreative kræfter bag "Pineapple Express".
#6674 wimmie 14 år siden
#6675 Steffan Rasmussen 14 år siden
#6676 Benway 14 år siden
Napper lige et Monty Python-afsnit inden jeg vælter om i sengen. Det bliver sidste afsnit af den tredje sæson, som jeg foreløbig er nået til. Det har virkelig været en ren fornøjelse at få genoplevet serien.
#6677 MMB 14 år siden
#6678 wimmie 14 år siden
#6679 Neranders 14 år siden
Pas på Delphina Artemis ikke tager skade!
"That's rough, buddy."
#6680 wimmie 14 år siden
Hun har været helt rolig under filmen...tror hun er lammet af chok :/