Gravatar

#6681 Troels 14 år siden

Blade Runner med Ridley Scott's kommentar spor :)
Gravatar

#6682 Collateral 14 år siden

wimmie (6680) skrev:

Hun har været helt rolig under filmen...tror hun er lammet af chok :/

Tænk at udsætte sit barn for sådan noget endnu før hun overhovedet er født. Hvad bliver det næste? "Dracula 3000" marathon på fødestuen?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6683 Neranders 14 år siden

Collateral (6682) skrev:
Tænk at udsætte sit barn for sådan noget endnu før hun overhovedet er født. Hvad bliver det næste? "Dracula 3000" marathon på fødestuen?

Det grænser jo til historiens mest makabre massemord, skulle det ske.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#6684 Collateral 14 år siden

Neranders (6683) skrev:
Det grænser jo til historiens mest makabre massemord, skulle det ske.

I know!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6685 Skeloboy 14 år siden

The King's Speech - den eneste Best Picture Oscar-vinder, jeg mangler...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#6686 MMB 14 år siden

Skeloboy (6685) skrev:
The King's Speech - den eneste Best Picture Oscar-vinder, jeg mangler...

Kom gerne med en anmeldelse. En af de værre Oscar-vindere, hvis du spørger mig. :)
Gravatar

#6687 Collateral 14 år siden

Foeller (6686) skrev:
Kom gerne med en anmeldelse. En af de værre Oscar-vindere, hvis du spørger mig. :)

Tjaaa. Decideret dårlig er den ikke, men fortjent var sejren IMO ikke.
Gravatar

#6688 MMB 14 år siden

Collateral (6687) skrev:
Tjaaa. Decideret dårlig er den ikke, men fortjent var sejren IMO ikke.

Nej, dårlig er den ikke, men derfor er den stadig en af de værre Oscar-vindere. :)
Gravatar

#6689 Collateral 14 år siden

Foeller (6688) skrev:
Nej, dårlig er den ikke, men derfor er den stadig en af de værre Oscar-vindere. :)

I guess :) Værre lød bare lige meget voldsomt først, men kan godt se hvad du mener.
Gravatar

#6690 Lord Beef Jerky 14 år siden

#6688 Jeg tror ikke engang, den er på min top 20 over de værste Oscar-vindere... men ja, Black Swan skulle have vundet... eller Social Network... eller Winter's Bone... eller endda True Grit. Den er nok på en 5. plads for mit vedkommende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: