Gravatar

#1331 Twister 15 år siden

i aften/nat vil jeg gennem to film.
- Monthy Python and the holy grail
efterfulgt af
- Apocalypse Now

Det er målet! Sæt igang.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1332 MOVIE1000 15 år siden

#1331 ville gerne høre om MP: and the holy grail har set den i kvickly til 30 kr, men jeg synes den ser lidt anderledes ud end deres andre film?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1333 Lord Beef Jerky 15 år siden

#1332 Nej, den der skiller sig ud, er Meaning Of Life... Life Of Brian og Holy Grail har meget samme humor. Eller hvad mener du?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1334 Åkepool 15 år siden

#1332 - Holy grail er topklasse og best ever fra Monty Python drengene.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1335 filmz-Martychris 15 år siden

JA, The Holy grail er helt klart deres bedste, derefter kommer Life of Brian! The meaning of Life er okay, men helt klart det værste de har lavet!!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#1336 dyg 15 år siden

Jeg synes nu, at The Meaning of Life er det absolut bedste de har lavet. Jeg elsker den film af hele mit hjerte!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1337 elwood 15 år siden

Ligger flad af grin, hver gang Eric Idle bare lige vil ha Kamerarmanden, til bare lige og følge med ham, et ganske "kort" stykke, og han så begiver sig ud på sin vandring 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1338 HelmerJ 15 år siden

Then you must cut down the mightiest tree in the forest ... with a herring.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1339 elwood 15 år siden

Shut up, you American. You Americans, all you do is talk, and talk, and say "let me tell you something" and "I just wanna say." Well, you're dead now, so shut up.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1340 Skeloboy 15 år siden

Toxic Avenger 1 og 2...blandet med lidt ishockey

Skriv ny kommentar: