[rant]Hvorfor er det lige vi siger hvilken film vi skal se og ikke hvilken film vi lige har set? Jeg tænker ikke, at jeg skal ind og poste, at jeg skal se en bestemt film, men jeg kan godt få lyst til at komme ind og poste når jeg har set noget.[/rant over]
Så No Country For Old Men i går, ikke særlig imponeret. Især ikke når jeg ser, hvor mange Oscars den har vundet. Man kan åbenbart kun elske eller hade Coen-brødrenes film.
Så 3:10 to Yuma og The Deer Hunter i aftes. Jeg har planlagt at se Deer Hunter i noget tid. God film selvom selvom den første time var lidt streng at komme igennem.
[rant]Hvorfor er det lige vi siger hvilken film vi skal se og ikke hvilken film vi lige har set? Jeg tænker ikke, at jeg skal ind og poste, at jeg skal se en bestemt film, men jeg kan godt få lyst til at komme ind og poste når jeg har set noget.[/rant over]
Så No Country For Old Men i går, ikke særlig imponeret. Især ikke når jeg ser, hvor mange Oscars den har vundet. Man kan åbenbart kun elske eller hade Coen-brødrenes film.
Så 3:10 to Yuma og The Deer Hunter i aftes. Jeg har planlagt at se Deer Hunter i noget tid. God film selvom selvom den første time var lidt streng at komme igennem.
Det har vi What we saw tråden til :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#7081 Lord Beef Jerky 14 år siden
#7082 Kruse 14 år siden
#7083 IK 14 år siden
Den er sindsforvirrende.. :)
#7084 Åkepool 14 år siden
Så rammer du plet.
#7085 Twister 14 år siden
første gensyn siden jeg så den i biografen.
#7086 Takeshi_K 14 år siden
#7087 Kruse 14 år siden
Fordi at vi har en anden tråd til dette.
#7088 Steffan Rasmussen 14 år siden
Det har vi What we saw tråden til :-)
#7089 Takeshi_K 14 år siden
#7090 MOVIE1000 14 år siden