#7104: Lige netop den film var ikke i HD, så det blev deres standardversion. Jeg startede med at hente filmen ned på min computer og afspille den derfra, men da jeg på det tidspunkt ikke havde Windows Media Player "aktiveret", så kunne jeg ikke afspille filen(VLC Player kunne i hvert fald ikke). Så jeg endte med at streame fra deres side(via Silverlight), og det kørte såmænd uden problemer. Det er dog stadig ganske normal streaming-kvalitet. Efter at jeg havde set den, så aktiverede jeg Windows Media Player, og afspillede lidt af filmen fra den fil jeg havde hentet ned, men overraskende nok så så den faktisk bedre ud da jeg streamede fra deres hjemmeside end ved afspilningen af den downloadede fil. Det var som om at ansigterne var mere fladet ud og manglede lidt detaljer.
Alt i alt, så fungerede det skam udmærket, så længe at man ikke forventer andet en normal streaming-kvalitet. Og så var det jo en ganske billig pris. Jeg vil muligvis i dag eller i morgen forsøge mig med en af deres HD-film, og se om ikke det hjælper på kvaliteten.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7101 Skeloboy 14 år siden
#7102 Kruse 14 år siden
#7103 Twister 14 år siden
#7104 Takeshi_K 14 år siden
Hvordan var kvaliteten? Så du i HD?
#7105 Kruse 14 år siden
Alt i alt, så fungerede det skam udmærket, så længe at man ikke forventer andet en normal streaming-kvalitet. Og så var det jo en ganske billig pris. Jeg vil muligvis i dag eller i morgen forsøge mig med en af deres HD-film, og se om ikke det hjælper på kvaliteten.
#7106 Kruse 14 år siden
#7107 IK 14 år siden
#7108 Kruse 14 år siden
Når Babo tør, så tør jeg også ;)
Ellers så har de mange dybdegående indlæg fra Thomsen om filmen, givet mig mod på at give filmen et forsøg.
#7109 Steffan Rasmussen 14 år siden
#7110 Benway 14 år siden