Gravatar

#7361 Neranders 14 år siden

Collateral (7360) skrev:
Du vil ikke blive skuffet.

Det tvivler jeg heller ikke på. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7362 MOVIE1000 14 år siden

Collateral

Your Highness

Jeg synes den var herlig pervers :D Elskede humoren i den og James Franco spiller sin rolle utrolig (overspillet) godt. Den har det hele en lækker Natalie Portman, bryster, cgi penis og en pervers skurk der vil fucke så han kan blive verdens hersker. Rigtig meget underholdene, effekterne kunne være bedre, men det falder nok ikke så godt i hak med den platte/perverse humor. 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7363 Kruse 14 år siden

MOVIE1000 (7362) skrev:
en lækker Natalie Portman

Det var stort set det eneste punkt i din anmeldelse som jeg er enig i :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7364 Åkepool 14 år siden

Kruse (7363) skrev:
Det var stort set det eneste punkt i din anmeldelse som jeg er enig i :D

Me too. Det var godt nok en skodfilm.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7365 Collateral 14 år siden

MOVIE1000 (7362) skrev:
Collateral

Your Highness

Jeg synes den var herlig pervers :D Elskede humoren i den og James Franco spiller sin rolle utrolig (overspillet) godt. Den har det hele en lækker Natalie Portman, bryster, cgi penis og en pervers skurk der vil fucke så han kan blive verdens hersker. Rigtig meget underholdene, effekterne kunne være bedre, men det falder nok ikke så godt i hak med den platte/perverse humor. 5/6

Så var vores oplevelser meget forskellige. Jeg kunne ikke udstå filmen, særligt pga. Danny McBride, som jeg finder ekstremt udmattende. At Natalie Portman overhovedet er med i denne film er komplet fjollet, men både hende og James Franco er da ret underholdende. Universet omkring det hele er også meget fint bygget op, men jeg finder den ikke morsom, og som sagt bliver jeg lynhurtigt udmattet af McBride.

2/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7366 Lord Beef Jerky 14 år siden

#7365 Men hvad synes du så om McBride i filmen? =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7367 Collateral 14 år siden

Lord Beef Jerky (7366) skrev:
#7365 Men hvad synes du så om McBride i filmen? =)

Jeg har ret til at bitche over ham... jeg sad igennem to sæsoner af freaking "Eastbound & Down"...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7368 Riqon 14 år siden

MOVIE1000 (7362) skrev:
cgi penis

... what? ok, nvm.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7369 MOVIE1000 14 år siden

hehe jeg synes bare at den er så plat igennem hele filmen at det holder i sidste ende, den tager aldrig sig selv for seriøst, dejlig hjernedød underholdning :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7370 Collateral 14 år siden

MOVIE1000 (7369) skrev:
hehe jeg synes bare at den er så plat igennem hele filmen at det holder i sidste ende, den tager aldrig sig selv for seriøst, dejlig hjernedød underholdning :)

Det er naturligvis helt fair :)

Skriv ny kommentar: