Gravatar

#7371 misuma 14 år siden

Jeg så ikke engang Your Highness færdig hvilket ellers strider mod min fintfølende filmnørde-etik.

I aften skal jeg enten se Rare Export, The Ward, Los Ojo De Julia eller Tree Of Life.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7372 MOVIE1000 14 år siden

The wire sæson 4
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7373 Kruse 14 år siden

Gensyn med "Drive", denne gang på BD :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7374 Collateral 14 år siden

Kruse (7373) skrev:

NICE!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7375 IK 14 år siden

Kruse (7373) skrev:

For mig blev den bedre ved gensyn. Ser frem til at høre din ''nye'' vurdering. :)
Gravatar

#7376 Kruse 14 år siden

IK (7375) skrev:
For mig blev den bedre ved gensyn.

Det gjorde den i den grad også hos mig. Damn, hvor var den forrygende fed ved gensyn! Hvor jeg efter første syn nok lå omkring 7-8 i karakter, ligger jeg nu efter gensyn nærmere på en 8-9 stykker. Og for fanden hvor er åbningsscenen en af de klart bedste bilsekvenser i nyere tid!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7377 IK 14 år siden

Kruse (7376) skrev:
Og for fanden hvor er åbningsscenen en af de klart bedste bilsekvenser i nyere tid!

Scenen er bare så enkel men alligevel helt dens egen. Man bør også nævne Tick of the Clock musikken af Chromatics, der virkelig underbygger en fed stemning. Det er ikke ligefrem en bilscene, der får min puls i vejret som eksempelvis Bourne 2-3 og Begins, men det tror jeg heller ikke har været intentionen. Ikke på samme måde i hvert fald. Den formår på sin vis at holde en koncentreret og spændt. Goslings mimik er en sand vinder her. :)
Gravatar

#7378 samcro 14 år siden

Apropros "Drive" så er her et ganske lille underholdende "interview" med Refn og Ryan Gosling i forbindelse med filmen:

Idjit
Gravatar

#7379 Twister 14 år siden

True romance
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7380 MOVIE1000 14 år siden

The Matador
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: