Gravatar

#7381 Riqon 14 år siden

Et gensyn med Monsters Inc., men denne gang på Disney Blu-Ray (som jo som bekendt er den bedste blu-ray, der findes!!)!!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7382 MOVIE1000 14 år siden

Æonflux
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7383 Kruse 14 år siden

Jeg tror at jeg vil udnytte Voddler's tilbud og se "Bridesmaids" i aften :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7384 misuma 14 år siden

[quote=Bobby Singer (7378)]Apropros "Drive" så er her et ganske lille underholdende "interview" med Refn og Ryan Gosling i forbindelse med filmen:

Jeg så klippet og endte med at se flere interviews omkring filmen...så gik der lige 25 minutter med det. Whuups.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7385 Twister 14 år siden

Giver The Devil Wears Prada en chance :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7386 Steffan Rasmussen 14 år siden

Claude Rains i [b]The Invisible Man
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7387 Collateral 14 år siden

Steffan Rasmussen (7386) skrev:

Cool :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7388 NightHawk 14 år siden

Steffan Rasmussen (7386) skrev:

Two Thumbs Up, herfra! :)

----------------

Har de sidste par dage fået set fire, ("Zelig", "A Midsummer Night's Sex Comedy", "September" og "Alice"), af de fem Woody Allen film, som jeg af den ene eller anden årsag er lykkedes at styre uden om i tidens løb. Her om lidt står den så på den sidste film, som er koldkrigskomedien "Don't Drink The Water". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7389 Steffan Rasmussen 14 år siden

Efter at have set Emily Browning i Sleeping Beauty (Weird movie), vil nu slutte dagen med Cameron Diaz i [b]Bad Teacher
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7390 samcro 14 år siden

Det bliver nok til et gensyn med Captain America, på BD denne her gang, i aften.
Idjit

Skriv ny kommentar: