Ja sgu! Har også haft den helt og aldeles i top, men efter lidt for mange syn, har der været et par ting, der irriterer mig...det er dog stadig en helt fantastisk film.
Det er især scenen, hvor
de danser og maler, som er alt for puttenutte-træls
. Den har faktisk sparket den ud af min top250 :)
Den generer mig overhovedet ikke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Ja sgu! Har også haft den helt og aldeles i top, men efter lidt for mange syn, har der været et par ting, der irriterer mig...det er dog stadig en helt fantastisk film.
Det er især scenen, hvor
de danser og maler, som er alt for puttenutte-træls
. Den har faktisk sparket den ud af min top250 :)
Jeg er helt enig med Collateral ang. den scene. Ja, den er måske lidt sukkersød, men synes dog ikke at det på nogen måde er noget, der ligefrem virker generende, eller er med til at trække helhedsindtrykket af filmen ned i niveau.
Scenen er jo også forholdsvis kort, så at du har taget filmen ud af din Top 250 primært pga. den scene, synes jeg virker lidt vildt. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Nej, nej - overhovedet ikke. Jeg mangler mange film. :)
De fire nævnte film var bare eksempler på to film, som ikke er udkommet herhjemme endnu (The Artist dog i morgen), og Tokyo monogatari og Seppuku eksempler på gamle film med meget få stemmer på IMDb.
#7401 Collateral 14 år siden
Den generer mig overhovedet ikke.
#7402 BN 14 år siden
#7403 Twister 14 år siden
med rette. det er en klassefilm :)
#7404 BN 14 år siden
Det lyder godt. :-)
#7405 NightHawk 14 år siden
Jeg er helt enig med Collateral ang. den scene. Ja, den er måske lidt sukkersød, men synes dog ikke at det på nogen måde er noget, der ligefrem virker generende, eller er med til at trække helhedsindtrykket af filmen ned i niveau.
Scenen er jo også forholdsvis kort, så at du har taget filmen ud af din Top 250 primært pga. den scene, synes jeg virker lidt vildt. :)
#7406 Benway 14 år siden
#7407 MMB 14 år siden
Wow, really? :)
Så du har også set The Artist og Hugo, såvel som Tôkyô monogatari og Seppuku?
#7408 IK 14 år siden
Er det de eneste fire du manger?
#7409 MMB 14 år siden
Nej, nej - overhovedet ikke. Jeg mangler mange film. :)
De fire nævnte film var bare eksempler på to film, som ikke er udkommet herhjemme endnu (The Artist dog i morgen), og Tokyo monogatari og Seppuku eksempler på gamle film med meget få stemmer på IMDb.
#7410 Kruse 14 år siden