Gravatar

#7401 Collateral 14 år siden

Skeloboy (7399) skrev:
Ja sgu! Har også haft den helt og aldeles i top, men efter lidt for mange syn, har der været et par ting, der irriterer mig...det er dog stadig en helt fantastisk film.

Det er især scenen, hvor
de danser og maler, som er alt for puttenutte-træls
. Den har faktisk sparket den ud af min top250 :)

Den generer mig overhovedet ikke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7402 BN 14 år siden

Mission: Impossible - Ghost Protocol ... i biografen om nogle få timer. Glæder mig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7403 Twister 14 år siden

BN (7402) skrev:
Mission: Impossible - Ghost Protocol ... i biografen om nogle få timer. Glæder mig.

med rette. det er en klassefilm :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7404 BN 14 år siden

Twister (7403) skrev:
med rette. det er en klassefilm :)

Det lyder godt. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7405 NightHawk 14 år siden

Skeloboy (7399) skrev:
Ja sgu! Har også haft den helt og aldeles i top, men efter lidt for mange syn, har der været et par ting, der irriterer mig...det er dog stadig en helt fantastisk film.

Det er især scenen, hvor
de danser og maler, som er alt for puttenutte-træls
. Den har faktisk sparket den ud af min top250 :)

Jeg er helt enig med Collateral ang. den scene. Ja, den er måske lidt sukkersød, men synes dog ikke at det på nogen måde er noget, der ligefrem virker generende, eller er med til at trække helhedsindtrykket af filmen ned i niveau.

Scenen er jo også forholdsvis kort, så at du har taget filmen ud af din Top 250 primært pga. den scene, synes jeg virker lidt vildt. :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7406 Benway 14 år siden

Kind Hearts and Coronets - vist nok den eneste film på imdbs top 250, jeg mangler at se, så jeg ser meget frem til den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7407 MMB 14 år siden

Benway (7406) skrev:
Kind Hearts and Coronets - vist nok den eneste film på imdbs top 250, jeg mangler at se, så jeg ser meget frem til den.

Wow, really? :)

Så du har også set The Artist og Hugo, såvel som Tôkyô monogatari og Seppuku?
Gravatar

#7408 IK 14 år siden

Foeller (7407) skrev:
The Artist, Hugo, Tôkyô monogatari og Seppuku

Er det de eneste fire du manger?
Gravatar

#7409 MMB 14 år siden

IK (7408) skrev:
Er det de eneste fire du manger?

Nej, nej - overhovedet ikke. Jeg mangler mange film. :)

De fire nævnte film var bare eksempler på to film, som ikke er udkommet herhjemme endnu (The Artist dog i morgen), og Tokyo monogatari og Seppuku eksempler på gamle film med meget få stemmer på IMDb.
Gravatar

#7410 Kruse 14 år siden

"Tokyo Story" har Benway i hvert fald i en Criterion udgivelse, så jeg vil gætte på at han har set den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: