#7407 Ah glemte selvfølgelig at listen ændrer sig konstant med nye titler. Nå ja, så er det vist blot den sidste af dem, der havde været med længe.
Tôkyô monogatari eller Tokyo Story er faktisk en af mine yndlingsfilm. Den er helt og aldeles mageløs.
#7410 Jeps. Jeg har den faktisk både på Criterion og på den engelske blu-ray-udgivelse. :)
Ja, okay! :) Tænkte nok, det var for godt til at være sandt. Men det er da bestemt en imponerende bedrift alligevel, når man tænker på, hvor umuligt det reelt er at få set samtlige film på listen, når listen hele tiden ændrer sig.
Forhåbentlig også gode film. Af de film du nævner, mangler jeg kun Seppeku og Hugo. Tokyo monogatari så jeg i sommers, og det er faktisk en film, jeg kommer i tanke om i ny og næ. Altså den har åbenbart gjort et langvarigt indtryk på mig. :)
Jeg fik lige tjekket, hvilke film jeg selv mangler, og her er titlerne:
A Separation Hugo Tropa de Elite 2 The Girl With The Dragon Tattoo Nosferatu Nausicaa Seppeku Stalker
Hvilke/n bør jeg se omgående? ;)
Nosferatu!
-
Og al den snak har givet mig lyst til at undersøge hvilke jeg mangler fra den liste. Sikkert en frygtelig masse. Tror jeg vil printe den i morgen og få mig et overblik over film jeg skal have set.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#7411 Benway 14 år siden
Tôkyô monogatari eller Tokyo Story er faktisk en af mine yndlingsfilm. Den er helt og aldeles mageløs.
#7410 Jeps. Jeg har den faktisk både på Criterion og på den engelske blu-ray-udgivelse. :)
#7412 MMB 14 år siden
Ja, okay! :) Tænkte nok, det var for godt til at være sandt. Men det er da bestemt en imponerende bedrift alligevel, når man tænker på, hvor umuligt det reelt er at få set samtlige film på listen, når listen hele tiden ændrer sig.
#7413 IK 14 år siden
Forhåbentlig også gode film. Af de film du nævner, mangler jeg kun Seppeku og Hugo. Tokyo monogatari så jeg i sommers, og det er faktisk en film, jeg kommer i tanke om i ny og næ. Altså den har åbenbart gjort et langvarigt indtryk på mig. :)
#7414 MMB 14 år siden
Håber jeg da så sandelig også! :)
#7415 IK 14 år siden
Jeg fik lige tjekket, hvilke film jeg selv mangler, og her er titlerne:
A Separation
Hugo
Tropa de Elite 2
The Girl With The Dragon Tattoo
Nosferatu
Nausicaa
Seppeku
Stalker
Hvilke/n bør jeg se omgående? ;)
#7416 Collateral 14 år siden
Nosferatu!
-
Og al den snak har givet mig lyst til at undersøge hvilke jeg mangler fra den liste. Sikkert en frygtelig masse. Tror jeg vil printe den i morgen og få mig et overblik over film jeg skal have set.
#7417 Twister 14 år siden
#7418 IK 14 år siden
Se Tokyo monogatari. Tror du vil elske den 10 gange mere end mig.
#7419 Collateral 14 år siden
Will do!
#7420 Neranders 14 år siden
Nausicaä!!!
"That's rough, buddy."