Uh, fedt! Jeg synes 1'eren er rigtig god inden for sin genre, så er da nysgerrig efter at høre om du også havde samme positive oplevelse? :)
Tja. Fandt den bestemt ikke dårlig, men irriterede mig en smule over hovedkaraktererne nogle steder. Skurken var dog ret cool. Skriver noget mere omfattende når jeg er på pc i stedet for iPod.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#7421 dyg 14 år siden
#7422 Skeloboy 14 år siden
Har ikke set Tropa de Elite 2, Hugo eller Girl With The Dragon Tattoo...men resten er fandeme fede allesammen, så du kan bare se dem alle ;)
#7423 Skeloboy 14 år siden
#7424 samcro 14 år siden
#7425 Kruse 14 år siden
#7426 Kruse 14 år siden
Og først nu(hvor jeg piller plomberingen af) ser jeg at coveret på den BD jeg købte fra PLAY er fuldstændigt smadret i bunden...
#7427 Batsy 14 år siden
#7428 Collateral 14 år siden
#7429 NightHawk 14 år siden
Uh, fedt! Jeg synes 1'eren er rigtig god inden for sin genre, så er da nysgerrig efter at høre om du også havde samme positive oplevelse? :)
#7430 Collateral 14 år siden
Tja. Fandt den bestemt ikke dårlig, men irriterede mig en smule over hovedkaraktererne nogle steder. Skurken var dog ret cool. Skriver noget mere omfattende når jeg er på pc i stedet for iPod.