Nice! :) Du må meget gerne skrive lidt om din oplevelse af filmen, når du får tid. :)
Det er ikke en film, som jeg har så forfærdeligt meget at skrive om. Den var ganske fin, og er meget effektiv i dens brug af virkemidler. Skuespillet var ikke altid lige godt, men i sidste ende fungerede det. Den rammer en ganske god stemning, og har nogle ganske skræmmende øjeblikke.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det er ikke en film, som jeg har så forfærdeligt meget at skrive om. Den var ganske fin, og er meget effektiv i dens brug af virkemidler. Skuespillet var ikke altid lige godt, men i sidste ende fungerede det. Den rammer en ganske god stemning, og har nogle ganske skræmmende øjeblikke.
Lyder til at du samlet set havde en god oplevelse, så det glæder mig i hver fald at høre. :)
Hvis du skulle sætte en karakter på "TCM", hvad ville du så give den ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Det var det da :) En ganske fin og rørende film. Den var mere rørende end den var sjov, synes jeg dog. Men gode præstationer fra skuespillerne og en veludført god ide, gjorde filmen til en god oplevelse :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#7561 Åkepool 14 år siden
En af mine gamle favoritter :)
#7562 Neranders 14 år siden
Efterfulgt af endnu et.
"That's rough, buddy."
#7563 MOVIE1000 14 år siden
#7564 NightHawk 14 år siden
Nice! :) Du må meget gerne skrive lidt om din oplevelse af filmen, når du får tid. :)
-----------------
Nu skal jeg til at se afsnit 21 & 22 af "Medium" - sæson 6, som generelt bare har været én lang perlerække af fremragende episoder.
#7565 Kruse 14 år siden
#7566 NightHawk 14 år siden
Lyder til at du samlet set havde en god oplevelse, så det glæder mig i hver fald at høre. :)
Hvis du skulle sætte en karakter på "TCM", hvad ville du så give den ?
#7567 Kruse 14 år siden
Det havde jeg skam også :)
Jeg ligger nok på en 7/10.
#7568 Twister 14 år siden
#7569 Kruse 14 år siden
Nice! :)
#7570 Twister 14 år siden
Det var det da :) En ganske fin og rørende film. Den var mere rørende end den var sjov, synes jeg dog. Men gode præstationer fra skuespillerne og en veludført god ide, gjorde filmen til en god oplevelse :)