Gravatar

#7571 Kruse 14 år siden

Twister (7570) skrev:
Det var det da :) En ganske fin og rørende film. Den var mere rørende end den var sjov, synes jeg dog. Men gode præstationer fra skuespillerne og en veludført god ide, gjorde filmen til en god oplevelse :)

Godt at høre at du kunne lide den. Jeg er selv ret vild med filmen, og har efterhånden set den en hel del gange. Det er først og fremmest en rørende drama, men det har netop også en underliggende humor, som jeg også rigtigt godt kan lide. Og så er jeg vild med Daniel Brühl i den film, som jeg mener er helt forrygende :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7572 Takfornu 14 år siden

Kommer fra et sejt møde, og tror jeg vil tage hjem og se de første afsnit af "Luck" og "Parenhood" som jeg har fået optaget :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7573 Twister 14 år siden

Jeg vil se Exit Through The Gift Shop på Blu-Ray. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7574 Lord Beef Jerky 14 år siden

#7573 Fantastisk film!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7575 Zombi 14 år siden

Lord Beef Jerky (7574) skrev:
#7573 Fantastisk film!

+1
Gravatar

#7576 Kruse 14 år siden

Jernladyen
Gravatar

#7577 Wangsgaard 14 år siden

Anmeldelse tak!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7578 Kruse 14 år siden

Wangsgaard (7577) skrev:
Anmeldelse tak!

Du kan få et par korte ord. Meryl Streep var forrygende, men det var lidt svært for alvor at nyde hendes præstation, når filmen ikke rigtigt løfter sig meget over middelmådighed. Den føltes lidt rodet, og det virkede ikke helt som om at filmmagerne var helt afklarede om hvilken historie de ville fortælle. Der var mange af de små indblik i hendes politiske karriere, som jeg ikke følte gav noget til historien, og det var heller ikke altid vellykket når de prøvede at blande virkelige optagelser med filmens optagelser.

Meryl Streep er forrygende, og man glemmer ret hurtigt at det er Meryl Streep man ser, da hun transformere sig ind i rollen. Og det er også et imponerende arbejde make-up folkene har lavet. Men i sidste ende synes jeg ikke at det er en interessant film og jeg kedede mig igennem meget af filmen.

3/6
Gravatar

#7579 Batsy 14 år siden

The transporter
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7580 Richard Burton 14 år siden

John Cassavetes Independent filmens fader, dokumentar DR K - 21.00

Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: