Den så jeg engang som barn og syntes, den var god ... men jeg kan ikke huske den! Og har gået meget på det sidste og tænkt, jeg ville se den igen. Så lad gerne et par ord falde om den i What We Saw-tråden.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Den så jeg engang som barn og syntes, den var god ... men jeg kan ikke huske den! Og har gået meget på det sidste og tænkt, jeg ville se den igen. Så lad gerne et par ord falde om den i What We Saw-tråden.
"Shahbaz Sarwar - THREAT FROM ABOVE II - BECAUSE SEQUELS MAKE A LOT MORE MONEY AT THE BOX OFFICE!" er min lille 10 sekunders kortfilm til "The Uncharted Audition" på Facebook, som jeg vil ønske, at Filmz folket går ind og kaster et like til! Og når man alligevel er i nabolaget, så kan man skrue ned for volumen og lytte til "Better Ways To Travel?" i samme konkurrence.
Help me, Filmzy-Wan Kenobi. You're my only hope. :)
Tjek evt. min tagwall "The Uncharted Audition - Hjælp en Filmz'er" for mere info om det skelsættende øjeblik, vi alle har ventet på!
#7601 Steffan Rasmussen 14 år siden
#7602 Kruse 14 år siden
#7603 MMB 14 år siden
#7604 glasdam 14 år siden
#7605 Riqon 14 år siden
#7606 MMB 14 år siden
Done deal! http://filmz.dk/forum/tagwall/what-we-saw-number-1...
Og det blev endda en ret lang anmeldelse. O_o
#7607 Zombi 14 år siden
#7608 Twister 14 år siden
#7609 Kruse 14 år siden
#7610 the_paki_don 14 år siden
Help me, Filmzy-Wan Kenobi. You're my only hope. :)
Tjek evt. min tagwall "The Uncharted Audition - Hjælp en Filmz'er" for mere info om det skelsættende øjeblik, vi alle har ventet på!