Gravatar

#7631 Kruse 14 år siden

Riqon (7622) skrev:
Eller Blu-ray Disc (med lille r)... Ellers havde det vel været BRD? :)

Ahh ja, det er selvfølgelig rigtigt. Det er også sådan de selv officielt skriver det i logoet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7632 MMB 14 år siden

utyske (7630) skrev:
Jeg kunne tage fejl, men jeg er ret sikker på, at jeg gjorde præcis det samme.

Well, egentlig kom du jo bare med 2 facts, som ikke rigtig sagde det store, bortset fra de antydede, at min kommentar var ligegyldig grundet formatets alder.
Gravatar

#7633 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Foeller (7632) skrev:
Well, egentlig kom du jo bare med 2 facts, som ikke rigtig sagde det store, bortset fra de antydede, at min kommentar var ligegyldig grundet formatets alder.

Nope, jeg kom med min holdning til brokkeriet over forkortelsen, det er ikke nødvendigvis et faktum.
Gravatar

#7634 MMB 14 år siden

utyske (7633) skrev:
Nope, jeg kom med min holdning til brokkeriet over forkortelsen, det er ikke nødvendigvis et faktum.

Så du mener ikke jeg bør brokke mig, fordi BD er den officielle forkortelse, og fordi formatet er 6 år gammelt? Jeg er ikke helt sikker nemlig.

EDIT: Eller var din første kommentar ikke rettet mod mig? For så undskylder jeg dybt...
Gravatar

#7635 Slettet Bruger [3998488307] 14 år siden

Du hidser dig såmænd blot op over en kommentar, der tydeligvis ikke skal tages alt for seriøst, derfor brugen af smiley.
Gravatar

#7636 MMB 14 år siden

utyske (7635) skrev:
Du hidser dig såmænd blot op over en kommentar, der tydeligvis ikke skal tages alt for seriøst, derfor brugen af smiley.

Som du nok ved, så er ironi ikke let at spotte på internettet, og normalt så plejer ironi vel at være en blinkende smiley (right?). Og at sige jeg hidser mig op er vel nok en mild overdrivelse.
Gravatar

#7637 knipsknips 14 år siden

Børn....
Gravatar

#7638 MMB 14 år siden

knipsknips (7637) skrev:
Børn....

+1
Gravatar

#7639 Batsy 14 år siden

Foeller (7638) skrev:
+1
Han snakker om dig, tsk tsk Child, silly you hihi!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7640 MMB 14 år siden

Batsy (7639) skrev:
Han snakker om dig, tsk tsk Child, silly you hihi!

Ved jeg da godt. Jeg giver ham bare ret.

Skriv ny kommentar: