Gravatar

#7701 Kruse 13 år siden

Steffan Rasmussen (7700) skrev:
Den synes jeg faktisk var OK. Havde ikke de store forventninger, men blev positivt overrasket (Hvis man kan det, når man ikke har de store forventninger).

Ja, den var også ganske okay. Rent fortællemæssigt og filmisk er der ikke meget interessant at hente i filmen, men den formår at lave et ganske charmerende tidsbillede. Og så er det en stor fordel at man har fundet en række charmerende og ganske talentfulde unge skuespillere til flere af de bærende roller. Rent karaktermæssigt, så ender jeg nok på en 6/10.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7702 Skeloboy 13 år siden

Twilight med kæresten...og nej, det er ikke en aprilsnar...den skal vel næsten ses :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7703 Steffan Rasmussen 13 år siden

Skeloboy (7702) skrev:
Twilight med kæresten...og nej, det er ikke en aprilsnar...den skal vel næsten ses :)

Så længe det er den første ...
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7704 Twister 13 år siden

Erin Brockovich paa BD.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7705 Skeloboy 13 år siden

Tyrannosaur

Den har jeg længe glædet mig til at se!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#7706 mr-sokker 13 år siden

LOTR - alle sammen.
Gravatar

#7707 MOVIE1000 13 år siden

Er lige ved at gense Die HArd filmene på BD for første gang, er nu nået til Die Hard 4 :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7708 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

"Paradise Hotel" - så. spændende...!
Gravatar

#7709 Richard Burton 13 år siden

#7708 Er der nogen, som tager den i stjernen i primetime? Pigerne, drengene, grislingerne i nærområdet?
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#7710 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

SIR Ridley Scott (7709) skrev:
#7708 Er der nogen, som tager den i stjernen i primetime? Pigerne, drengene, grislingerne i nærområdet?

Dem alle, på skift! Dansk ungdom, det er smukt.

Skriv ny kommentar: