Gravatar

#7711 Richard Burton 13 år siden

#7710 Lyder kækt! Skriv lige, hvis de går over til fisting med egern og ambolte, så skal jeg have mig et abonnement ... eller et lavement.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#7712 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

SIR Ridley Scott (7711) skrev:
#7710 Lyder kækt! Skriv lige, hvis de går over til fisting med egern og ambolte, så skal jeg have mig et abonnement ... eller et lavement.

Eller begge dele på een gang!

Men seriøst, så har jeg rent faktisk set et enkelt afsnit af det, for at se hvad det var... og jeg følte mig øjeblikkeligt dummere.
Gravatar

#7713 Richard Burton 13 år siden

#7712 Yes jeg har også hørt nogle af udtalelserne fra deltagerne og man må jo kvæde sig et kvad over håbløsheden.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#7714 Steffan Rasmussen 13 år siden

Like Crazy
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7715 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

Jeg har lige købt adgang til Viaplay, fordi det er en forholdsvis god pris for en masse film, som jeg endda kan streame direkte fra mit tv. da der åbenbart findes en app til skidtet.

Ved samme lejlighed har jeg fået adgang til tv-delen af deres streaming, hvilket betyder, at jeg kan se realityshows bl.a.

Så, i dag skal jeg se et enkelt afsnit af "For lækker til love", bare for at se om alle mine fordomme holder.

Hvis jeg kommer igennem dette med hjerneskade, så husk: jeg kan godt lide tegneserier, så "Basserne" er nok vejen frem, når jeg sidder og savler på hospitalet, men jeg ta'r en for holdet!
Gravatar

#7716 Twister 13 år siden

Artificial Intelligence: AI på BD vil jeg give mig i kast med.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#7717 Kruse 13 år siden

"The Cable Guy" på BD :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7718 MOVIE1000 13 år siden

Kruse (7717) skrev:
"The Cable Guy" på BD :)

Jeg er interesseret i at høre om bileld og lydsiden :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7719 Kruse 13 år siden

MOVIE1000 (7718) skrev:
Jeg er interesseret i at høre om bileld og lydsiden :)

Lydsiden kan jeg ikke rigtigt sige noget om, da jeg simpelthen ikke har udstyret til det. Billedsiden var skam ganske fint. Det er et ganske pænt BD-transfer, selvom at det selvfølgelig ikke er noget ekstraordinært.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7720 Steffan Rasmussen 13 år siden

City Lights
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: