Jeg har lige købt adgang til Viaplay, fordi det er en forholdsvis god pris for en masse film, som jeg endda kan streame direkte fra mit tv. da der åbenbart findes en app til skidtet.
Ved samme lejlighed har jeg fået adgang til tv-delen af deres streaming, hvilket betyder, at jeg kan se realityshows bl.a.
Så, i dag skal jeg se et enkelt afsnit af "For lækker til love", bare for at se om alle mine fordomme holder.
Hvis jeg kommer igennem dette med hjerneskade, så husk: jeg kan godt lide tegneserier, så "Basserne" er nok vejen frem, når jeg sidder og savler på hospitalet, men jeg ta'r en for holdet!
Jeg er interesseret i at høre om bileld og lydsiden :)
Lydsiden kan jeg ikke rigtigt sige noget om, da jeg simpelthen ikke har udstyret til det. Billedsiden var skam ganske fint. Det er et ganske pænt BD-transfer, selvom at det selvfølgelig ikke er noget ekstraordinært.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7711 Richard Burton 13 år siden
#7712 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Eller begge dele på een gang!
Men seriøst, så har jeg rent faktisk set et enkelt afsnit af det, for at se hvad det var... og jeg følte mig øjeblikkeligt dummere.
#7713 Richard Burton 13 år siden
#7714 Steffan Rasmussen 13 år siden
#7715 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Ved samme lejlighed har jeg fået adgang til tv-delen af deres streaming, hvilket betyder, at jeg kan se realityshows bl.a.
Så, i dag skal jeg se et enkelt afsnit af "For lækker til love", bare for at se om alle mine fordomme holder.
Hvis jeg kommer igennem dette med hjerneskade, så husk: jeg kan godt lide tegneserier, så "Basserne" er nok vejen frem, når jeg sidder og savler på hospitalet, men jeg ta'r en for holdet!
#7716 Twister 13 år siden
#7717 Kruse 13 år siden
#7718 MOVIE1000 13 år siden
Jeg er interesseret i at høre om bileld og lydsiden :)
#7719 Kruse 13 år siden
Lydsiden kan jeg ikke rigtigt sige noget om, da jeg simpelthen ikke har udstyret til det. Billedsiden var skam ganske fint. Det er et ganske pænt BD-transfer, selvom at det selvfølgelig ikke er noget ekstraordinært.
#7720 Steffan Rasmussen 13 år siden