Gravatar

#7951 Kruse 13 år siden

IK (7950) skrev:
Skal den ses i bio 1?

Nej, det er en mindre biografsal. Jeg havde bare ikke den store lyst til at se den i 3D, og nu er de bedste pladser også optaget til den version.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7952 IK 13 år siden

Håber på det bedste for dig. Anden gang så jeg den i bio 2, og det var rædsomt. Føj. :)
Gravatar

#7953 wimmie 13 år siden

Parenthood (øj, det er længe siden jeg har set den, men har jo fået TDC film og der er 100 gratis film man kan vælge imellem) :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7954 MOVIE1000 13 år siden

Har lige set Burke & Hale
Senere bliver det sidste del af Stieg Larsson trilogien.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7955 wimmie 13 år siden

MOVIE1000 (7954) skrev:
Har lige set Burke & Hale.

Var den god?
Gravatar

#7956 Lord Beef Jerky 13 år siden

#7955 NEJ!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7957 MOVIE1000 13 år siden

wimmie (7955) skrev:
Var den god?

Lidt kedelig og lidt typisk engelsk humor. Men rart at se Andy Serkis :D hehe Den ligger nok på 5/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7958 NightHawk 13 år siden

wimmie (7953) skrev:
Parenthood (øj, det er længe siden jeg har set den, men har jo fået TDC film og der er 100 gratis film man kan vælge imellem) :D

Du kan roligt glæde dig til et gensyn. Den er for mit vedkommende i dag stadigvæk en ligeså underholdende, meget velspillet og samtidig meget rørende film. Virkelig en fornem blanding af komedie og drama Ron Howard har skruet sammen her. :)

Og Steve Martin er jo genial i den rolle. Klart en af hans, i mine øjne, bedste præstationer.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#7959 wimmie 13 år siden

Ok ;)

Har bare kigget på den i BB, men nu springer jeg vist bare over ;)
Gravatar

#7960 wimmie 13 år siden

NightHawk (7958) skrev:
Du kan roligt glæde dig til et gensyn. Den er for mit vedkommende i dag stadigvæk en ligeså underholdende, meget velspillet og samtidig meget rørende film. Virkelig en fornem blanding af komedie og drama Ron Howard har skruet sammen her. :)

Og Steve Martin er jo genial i den rolle. Klart en af hans, i mine øjne, bedste præstationer.

Ja, jeg husker den også som rigtig fin ;)
Og mange gode skuespillere...

Skriv ny kommentar: