Parenthood (øj, det er længe siden jeg har set den, men har jo fået TDC film og der er 100 gratis film man kan vælge imellem) :D
Du kan roligt glæde dig til et gensyn. Den er for mit vedkommende i dag stadigvæk en ligeså underholdende, meget velspillet og samtidig meget rørende film. Virkelig en fornem blanding af komedie og drama Ron Howard har skruet sammen her. :)
Og Steve Martin er jo genial i den rolle. Klart en af hans, i mine øjne, bedste præstationer.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Du kan roligt glæde dig til et gensyn. Den er for mit vedkommende i dag stadigvæk en ligeså underholdende, meget velspillet og samtidig meget rørende film. Virkelig en fornem blanding af komedie og drama Ron Howard har skruet sammen her. :)
Og Steve Martin er jo genial i den rolle. Klart en af hans, i mine øjne, bedste præstationer.
Ja, jeg husker den også som rigtig fin ;) Og mange gode skuespillere...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#7951 Kruse 13 år siden
Nej, det er en mindre biografsal. Jeg havde bare ikke den store lyst til at se den i 3D, og nu er de bedste pladser også optaget til den version.
#7952 IK 13 år siden
#7953 wimmie 13 år siden
#7954 MOVIE1000 13 år siden
Senere bliver det sidste del af Stieg Larsson trilogien.
#7955 wimmie 13 år siden
Var den god?
#7956 Lord Beef Jerky 13 år siden
#7957 MOVIE1000 13 år siden
Lidt kedelig og lidt typisk engelsk humor. Men rart at se Andy Serkis :D hehe Den ligger nok på 5/10
#7958 NightHawk 13 år siden
#7959 wimmie 13 år siden
Har bare kigget på den i BB, men nu springer jeg vist bare over ;)
#7960 wimmie 13 år siden
Ja, jeg husker den også som rigtig fin ;)
Og mange gode skuespillere...