Du kan roligt glæde dig til et gensyn. Den er for mit vedkommende i dag stadigvæk en ligeså underholdende, meget velspillet og samtidig meget rørende film. Virkelig en fornem blanding af komedie og drama Ron Howard har skruet sammen her. :)
Og Steve Martin er jo genial i den rolle. Klart en af hans, i mine øjne, bedste præstationer.
Ja, jeg husker den også som rigtig fin ;) Og mange gode skuespillere...
Bestemt. :)
Det er faktisk kun lige Keanu Reeves der spiller under niveau, mens resten af castet gør det særdeles fremragende.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Det er faktisk kun lige Keanu Reeves der spiller under niveau, mens resten af castet gør det særdeles fremragende.
Så slem er han faktisk ikke engang synes jeg - bare sådan lidt "Bill and Ted"-dude-agtig ;p Havde faktisk helt glemt at Joaquin Phoenix var med i den... så længe siden er det :D
Og så har jeg altid haft et soft spot for Dianne Wiest :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Så slem er han faktisk ikke engang synes jeg - bare sådan lidt "Bill and Ted"-dude-agtig ;p
Hehe, ja man venter faktisk kun på, at han på et eller andet tidspunkt udbryder Excellent! og fyrer en luft-guitar solo af. :D
Jeg synes egentlig også, at han gør det ok og er ganske charmerende på sin egen typiske dude facon. Jeg mente nu også blot, at han ikke var på niveau med de andre. :)
wimmie (7962) skrev:
Havde faktisk helt glemt at Joaquin Phoenix var med i den... så længe siden er det :D
Hehe, ja så kan man vist roligt sige, at det vist er et par år siden du sidst har set den. ;)
wimmie (7962) skrev:
Også mig. :) Diane Wiest har nemlig en meget herlig, underfundig charmerende og altid meget vedkommende måde at spille på der gør at hun, trods at have medvirket i et par mindre gode film, aldrig selv fremstår dårlig i sit skuespil eller giver udtryk for at hendes rolle er uinteressant. En virkelig solid skuespiller med en nærmest uhørt høj stabilitet i sine præstationer.
Der kommer i øvrigt nogle ret pinlige scener med hende i "Parenthood", som er ekstremt underholdende og hvor hun bare spiller vidunderligt morsomt. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hehe, ja man venter faktisk kun på, at han på et eller andet tidspunkt udbryder Excellent! og fyrer en luft-guitar solo af. :D
Jeg synes egentlig også, at han gør det ok og er ganske charmerende på sin egen typiske dude facon. Jeg mente nu også blot, at han ikke var på niveau med de andre. :)
Det er jeg enig i ;)
NightHawk (7963) skrev:
Også mig. :) Diane Wiest har nemlig en meget herlig, underfundig charmerende og altid meget vedkommende måde at spille på der gør at hun, trods at have medvirket i et par mindre gode film, aldrig selv fremstår dårlig i sit skuespil eller giver udtryk for at hendes rolle er uinteressant. En virkelig solid skuespiller med en nærmest uhørt høj stabilitet i sine præstationer.
Der kommer i øvrigt nogle ret pinlige scener med hende i "Parenthood", som er ekstremt underholdende og hvor hun bare spiller vidunderligt morsomt. :D
Ja, jeg synes altid hun virker så sød og sympatisk - selv hendes stemmer er så sød :D Og ja, hun har nogle gode scener i den film :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#7961 NightHawk 13 år siden
Bestemt. :)
#7962 wimmie 13 år siden
Så slem er han faktisk ikke engang synes jeg - bare sådan lidt "Bill and Ted"-dude-agtig ;p
Havde faktisk helt glemt at Joaquin Phoenix var med i den... så længe siden er det :D
#7963 NightHawk 13 år siden
Hehe, ja så kan man vist roligt sige, at det vist er et par år siden du sidst har set den. ;)
#7964 Åkepool 13 år siden
Se det er en klassefilm.
Meget enig.
Og der kan jeg igen erklære mig enig :)
Og så elsker jeg scenen med den gamle mor der fortæller om rutchebanen kontra karrusellen :)
#7965 Benway 13 år siden
#7966 wimmie 13 år siden
Det er jeg enig i ;)
Ja, jeg synes altid hun virker så sød og sympatisk - selv hendes stemmer er så sød :D
Og ja, hun har nogle gode scener i den film :p
#7967 Takfornu 13 år siden
Skal selv se "Wings of Desire" i anledning at det er 25 år i dag den blev vist første gang i Cannes :)
#7968 Batsy 13 år siden
#7969 Takfornu 13 år siden
#7970 Benway 13 år siden