Gravatar

#8011 Kruse 13 år siden

utyske (8010) skrev:
Tid til lidt "Jersey Girl", så jeg kan få skrevet lidt notater til det kommende podcast-afsnit. :D

Hvornår optager i?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8012 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

Kruse (8011) skrev:
Hvornår optager i?

Om en uges tid, men afsnittet kommer d. 15. juni som sædvanlig. :)
Gravatar

#8013 Kruse 13 år siden

utyske (8012) skrev:
Om en uges tid, men afsnittet kommer d. 15. juni som sædvanlig. :)

Jeg ser frem til det :)
Gravatar

#8014 Lord Beef Jerky 13 år siden

#8804 Jeg havde overvejet at skrive "James Wan" eller "Darren Lynn Bussemand" i stedet, da jeg nu havde brugt en instruktør til Foeller, men det føltes bare ikke helt rigtigt.

Ps. Det er vist Saw IV, MOVIE1000 er helt tosset med (som i øvrigt er den kedeligste af dem alle).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8015 Kruse 13 år siden

Lord Beef Jerky (8014) skrev:
Ps. Det er vist Saw IV, MOVIE1000 er helt tosset med (som i øvrigt er den kedeligste af dem alle).

Det er bestemt den dårligste. Men nu er der jo allerede lavet syv Saw-film, så The Exorcist blev nødt til at være den ottende. Ellers ville MOVIE1000 jo hurtigt opdage at noget var galt :)
Gravatar

#8016 Lord Beef Jerky 13 år siden

#8015 Jeg tror en genindspilning af Saw IV ville gøre ham endnu mere glad i ægget! Jeg satser i hvert fald på et reboot af hele serien snarest muligt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8017 knipsknips 13 år siden

Gøgereden
Gravatar

#8018 Zombi 13 år siden

Roger & Me
Gravatar

#8019 Skeloboy 13 år siden

Sult
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#8020 Collateral 13 år siden

Torso
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: