Gravatar

#1761 dyg 15 år siden

Todd Solondz' Life During Wartime, som lå i postkassen, da jeg kom hjem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1762 weebs 15 år siden

Er i fuld gang med at gense Firefly.
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#1763 Yoda 15 år siden

I aften står den på "A Single Man" og "Crazy Heart" ... har store forventninger til begge!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#1764 Twister 15 år siden

Yoda (1763) skrev:
I aften står den på "A Single Man" og "Crazy Heart" ... har store forventninger til begge!

A single man er ihvert fald en genial film, så den kan du godt glæde dig til :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1765 Yoda 15 år siden

Super! Colin Firth og Julianne Moore er en interessant skuespiller-parring ... alene af den grund glæder jeg mig. :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#1766 Nicki52 15 år siden

Ser Farlige Teorier (Conspiracy Theory) med Gibson, Roberts og P. Stewart.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1767 Twister 15 år siden

Så skal jeg se The Hurt Locker!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#1768 Steffan Rasmussen 15 år siden

Ser Wenders Land of Plenty. En skuffende oplevelse.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1769 wimmie 15 år siden

The Rocketeer :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1770 HelmerJ 15 år siden

Let the corpses lie, med masser af tequila
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: