Hehe den så jeg også igår på samme tidspunkt :) Efterfulgt af Sherlock Holmes. Idag sker der ikke det vilde, så det bliver en Pirat dag med alle POTC film i et hug.
På BD eller?, tænkte på nemlig om de værd at eje på BD? (POTC)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Det er på BD og jeg synes det var de ekstra penge værd, mhs til lyden men især billedet er rigtig flot. Ekstramaterialet er dog ret tyndt, i forhold til de 2 disk DVD udgivelser, jeg havde før. Men du som er en Hans Zimmer fan vil helt sikkert nyde hans musik med det anlæg ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det er ikke specielt svært, man får bare fat i programmet Hide My Ass: http://hidemyass.com/
Det koster godt nok lidt for en licens, men når det er installeret på ens computer, vælger man bare en VPN-forbindelse til USA, mere er der faktisk ikke i det.
Når den del er på plads, opretter man sig bare helt normalt på NetFlix og så kører det, de æder endda ens danske kort og der er intet ulovligt i det.
Jeg synes bare ikke de er så gode hvad angår serier. De er til gengæld ret gode hvad angår film.
Men jeg ved naturligvis ikke om der er blevet lavet gevaldigt om på det.
Jeg har også hørt rygterne med at de vil etablere sig i Danmark. Spørgsmålet er bare om der er et marked for det. De skal i hvert fald være meget aggressive i deres markedsføring.
#8061 Batsy 13 år siden
På BD eller?, tænkte på nemlig om de værd at eje på BD? (POTC)
#8062 MOVIE1000 13 år siden
#8063 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
#8064 Takfornu 13 år siden
Næste film vel en lille film ved navn Prometeus ;)
#8065 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Via en VPN, så det ser ud som om at jeg bor i USA og så er der fri adgang til herlighederne.
En af mine kollegaer fortalte dog, at NetFlix åbenbart leder efter danske kontorer, så det er ikke umuligt, at det snart dukker op herhjemme.
#8066 Takfornu 13 år siden
Det har jeg også hørt fra pålidelig kilde ;)
#8067 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Det er ikke specielt svært, man får bare fat i programmet Hide My Ass: http://hidemyass.com/
Det koster godt nok lidt for en licens, men når det er installeret på ens computer, vælger man bare en VPN-forbindelse til USA, mere er der faktisk ikke i det.
Når den del er på plads, opretter man sig bare helt normalt på NetFlix og så kører det, de æder endda ens danske kort og der er intet ulovligt i det.
#8068 Takfornu 13 år siden
#8069 elwood 13 år siden
Maltraktering af BBC's Sherlock.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8070 Slettet Bruger [2559402234] 13 år siden
Men jeg ved naturligvis ikke om der er blevet lavet gevaldigt om på det.
Jeg har også hørt rygterne med at de vil etablere sig i Danmark. Spørgsmålet er bare om der er et marked for det. De skal i hvert fald være meget aggressive i deres markedsføring.