Vil springe over Tommorow Never dies i bond samlingen, da jeg finder Price helt igenmen en pinlig skurk og så over til The World is not enough, ome nom nom se der valgte de nogle lækre kvinder! og så en meget mere solid skurk.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg kunne faktisk godt lide den, på trods af at jeg ikke grinede ret meget af den. Hvad der gør at den alligevel virker, på trods af at jokesne måske ikke lige er de bedste, er et charmerende cast, som jeg ikke kan undgå at holde af(og derfor også holde med) i løbet af filmen. Og så er filmen faktisk ganske velfortalt og underholdende, og den har en visuel side som er væsentligt flottere end hvad man normalt ser i komedier.
Det er ikke nogen stor film, men jeg kan lige snige mig op på en lille 7/10 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg kunne faktisk godt lide den, på trods af at jeg ikke grinede ret meget af den. Hvad der gør at den alligevel virker, på trods af at jokesne måske ikke lige er de bedste, er et charmerende cast, som jeg ikke kan undgå at holde af(og derfor også holde med) i løbet af filmen. Og så er filmen faktisk ganske velfortalt og underholdende, og den har en visuel side som er væsentligt flottere end hvad man normalt ser i komedier.
Fedt lyder lige som en film, som jeg kan se sammen med 2 andre tosser jeg ser film med nogengange :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#8161 Batsy 13 år siden
#8162 Skeloboy 13 år siden
#8163 Steffan Rasmussen 13 år siden
Det bliver ikke noget problem. Du er færdig i morgen.
#8164 MOVIE1000 13 år siden
#8165 Kruse 13 år siden
#8166 fubar 13 år siden
Det sidste, fik jeg i første omgang læst lidt anderledes... :)
#8167 Åkepool 13 år siden
Ha ha :)
#8168 MOVIE1000 13 år siden
Gerne skriv et par ord om den :)
Undskyld min fejl, der skulle ikke have været mellemrum. :P
#8169 Kruse 13 år siden
#8170 MOVIE1000 13 år siden
Fedt lyder lige som en film, som jeg kan se sammen med 2 andre tosser jeg ser film med nogengange :)