Nej.. Det trist at Seth Rogen skrev manus'et der nogle okay fede ting i den film, men for helvede jeg var skuffet over Waltz skurk han var jo alt for komisk.. Hvad var de egentlig ville med ham? Gøre ham dum og pinlig så han blev skræmmende på den med måde?
Men der var fede action scener, der var nogle comic lines som virkede og nogle bare var tamme, campy og corny. Regnede heller ikke med den bedste superhelte film, men regnede da ikke med sådan en useriøs film, så vidt jeg ved så fortjener The Green Hornet vist lidt en mere seriøs fortolkning.
et stort 5 tal/10
Skal se Harry Brown når jeg kommer hjem igen her ved 1 tiden, se den ser jeg frem til.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg har haft en tiltagende uforklarlig trang over de sidste par dage til at snuppe et gensyn med "The Sopranos". Så i aften bliver bokssættet nok fundet frem. :)
#8171 Batsy 13 år siden
#8172 Ericmase 13 år siden
Uha! Ikke en forfærdelig god superhelte-film...
#8173 Batsy 13 år siden
Nej.. Det trist at Seth Rogen skrev manus'et der nogle okay fede ting i den film, men for helvede jeg var skuffet over Waltz skurk han var jo alt for komisk.. Hvad var de egentlig ville med ham? Gøre ham dum og pinlig så han blev skræmmende på den med måde?
Men der var fede action scener, der var nogle comic lines som virkede og nogle bare var tamme, campy og corny. Regnede heller ikke med den bedste superhelte film, men regnede da ikke med sådan en useriøs film, så vidt jeg ved så fortjener The Green Hornet vist lidt en mere seriøs fortolkning.
et stort 5 tal/10
Skal se Harry Brown når jeg kommer hjem igen her ved 1 tiden, se den ser jeg frem til.
#8174 MallePalle 13 år siden
#8175 Zombi 13 år siden
#8176 Twister 13 år siden
- Kingdom of Heaven: Director's Cut (BD)
- The Fountain (BD)
- The Terminator (DVD)
- Beauty and the Beast (BD)
Random samling af film, I know. Men det er ikke desto mindre dem det står imellem. What to choose, what to choose :/
#8177 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#8178 BN 13 år siden
Det burde du ikke være!
#8179 knipsknips 13 år siden
#8180 Nicki52 13 år siden