Gravatar

#8551 Takfornu 13 år siden

misuma (8538) skrev:
Shame
- Glæd dig :)

Jeg selv .. tjaaa: "Five Fingers of Death" aka "King Boxer"
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8552 Ericmase 13 år siden

Min farfar har i lang tid ventet på at jeg får set "Some Like It Hot" fra 1959 og begynder på den i aften :-)

Kan den anbefales?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8553 Richard Burton 13 år siden

#8552 You kiddin'? En af de bedste komedier nogensinde.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#8554 Skeloboy 13 år siden

Wizard of Oz...for første gang!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#8555 Ericmase 13 år siden

SIR Ridley Scott (8553) skrev:
#8552 You kiddin'? En af de bedste komedier nogensinde.

Altså, jeg har ikke set den før og min farfar siger det samme om at det er et af de bedste komedier nogensinde, så der er vist noget at glæde sig til.
Gravatar

#8556 Kruse 13 år siden

Men du skal nok ikke forvente at du ligger færdig af grin. Det afhænger meget af hvad man har erfaringer med, og hvordan man har det med den slags screwball-humor. Der var et par gange i løbet af filmen, at jeg grinte højlydt, men ellers så fik humoren mig mere til at smile igennem hele filmen. Desuden så er den virkelig vellavet, med nogle herlige skuespilspræstationer, forrygende timing, flot fotografering, og hvad man ellers forventer af en Billy Wilder-film.

Men igen, hvis du ikke har den store erfaring indenfor sort/hvid-film(hvilket kun er naturligt taget din alder i betragtning), så ville jeg passe på med at sætte forventningerne alt for højt op. Men se filmen med et åbent sind, og det kan være at du falder for dem, præcis som mig og andre har gjort :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8557 misuma 13 år siden

Mer' Sherlock Holmes!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8558 Ericmase 13 år siden

Kruse (8556) skrev:
Men du skal nok ikke forvente at du ligger færdig af grin. Det afhænger meget af hvad man har erfaringer med, og hvordan man har det med den slags screwball-humor. Der var et par gange i løbet af filmen, at jeg grinte højlydt, men ellers så fik humoren mig mere til at smile igennem hele filmen. Desuden så er den virkelig vellavet, med nogle herlige skuespilspræstationer, forrygende timing, flot fotografering, og hvad man ellers forventer af en Billy Wilder-film.

Men igen, hvis du ikke har den store erfaring indenfor sort/hvid-film(hvilket kun er naturligt taget din alder i betragtning), så ville jeg passe på med at sætte forventningerne alt for højt op. Men se filmen med et åbent sind, og det kan være at du falder for dem, præcis som mig og andre har gjort :)

Tak for de tips :)
Gravatar

#8559 Twister 13 år siden

Unbreakable. Er spændt på at se om den er ligeså god som jeg husker den :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8560 misuma 13 år siden

True Romance...for første gang tror jeg nok.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: