Well, det var god underholdning og ja den var da fyldt med temaer. Snyder har formået at underholde mig i de fire film jeg har set fra ham, og glæder mig rigtig meget til Man of steel. Den her er dog hans svageste, karekterne er egentlig ret ja kedelige, den man kun føler lidt for et Babydoll. Men smukke piger var det ihvertfald, og synes det egentlig var godt skuespil, især fra Oscar Isaac. Jeg var hvertfald rivet med, men den er ret svag når man tænker på det. Synes den ikke var ringe, det var god spas. Er jo ikke en "hjernedød" action glad teenager for ingen ting ;)!
5/10- For selve filmen, 7/10 for underholdning
Gav den 6/10 på IMDB.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Well, det var god underholdning og ja den var da fyldt med temaer. Snyder har formået at underholde mig i de fire film jeg har set fra ham, og glæder mig rigtig meget til Man of steel. Den her er dog hans svageste, karekterne er egentlig ret ja kedelige, den man kun føler lidt for et Babydoll. Men smukke piger var det ihvertfald, og synes det egentlig var godt skuespil, især fra Oscar Isaac. Jeg var hvertfald rivet med, men den er ret svag når man tænker på det. Synes den ikke var ringe, det var god spas. Er jo ikke en "hjernedød" action glad teenager for ingen ting ;)!
5/10- For selve filmen, 7/10 for underholdning
Gav den 6/10 på IMDB.
Er det ikke et indlæg der passer bedre ind i 'What We Saw'-tråden? :-)
så længe du ikke har studeret dem, dykket langt ned, fundet understøttende argumenter osv
Jeg må hermed konkludere, at jeg fattede nada af filmen. Men du har ret. Den har nogle ret alvorlige temaer om undertrykkelse, fantasi, med meget mere, hvis man ønsker at fordybe sig :D Trækker helt sikert op til et gensyn, hvor jeg forhåbentlig kan skrue mit hoved ordentligt sammen denne gang, og få mere ud af filmen. Jeg søger lidt info hos sandy :D
#8721 Batsy 13 år siden
5/10- For selve filmen,
7/10 for underholdning
Gav den 6/10 på IMDB.
#8722 Ericmase 13 år siden
Er det ikke et indlæg der passer bedre ind i 'What We Saw'-tråden? :-)
Ellers skal jeg nu se "The Last Samurai" på DVD.
#8723 Kruse 13 år siden
#8724 Ispep 13 år siden
Jeg må hermed konkludere, at jeg fattede nada af filmen. Men du har ret. Den har nogle ret alvorlige temaer om undertrykkelse, fantasi, med meget mere, hvis man ønsker at fordybe sig :D Trækker helt sikert op til et gensyn, hvor jeg forhåbentlig kan skrue mit hoved ordentligt sammen denne gang, og få mere ud af filmen. Jeg søger lidt info hos sandy :D
#8725 Ispep 13 år siden
Nej da. Du har blot ikke fattet den.
#8726 Lord Beef Jerky 13 år siden
#8727 Kruse 13 år siden
#8728 Collateral 13 år siden
You are correct sir!
#8729 Batsy 13 år siden
Agreed :)
#8730 Batsy 13 år siden
Amen for helvëte, den er simpelthen også så sværd at forstå :/...