Den så jeg engang til natfilmfestival i Cafe Biografen i Odense. Men er aldrig stødt på den siden (hvad har du den fra?). Fandt den god dengang. Skriv lidt om den, gider du:)
Jeg så den på det amerikanske Netflix. Og jeg har skrevet et par hurtige ord om den i What-We-Saw-tråden. Bestemt en god film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Scratch that, jeg vil hellere se noget mere uforpligtende, når nu min overbo vælger at spille så høj musik at jeg er bange for at det vil kunne ødelægge en filmoplevelse.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Scratch that, jeg vil hellere se noget mere uforpligtende, når nu min overbo vælger at spille så høj musik at jeg er bange for at det vil kunne ødelægge en filmoplevelse.
300 på BD, med højt volume! se det noget der sparker igen! :D
Indiana Jones and the raiders of the lost ark, på DVD :( Min 10 årige søster valgte!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Den er fyldt med symboler og underliggende tematikker (jo det er den faktisk...Sandman har endda fint forklaret dem;) og så længe du ikke har studeret dem, dykket langt ned, fundet understøttende argumenter osv, så er din mening altså skudt helt ved siden af.....Men hey, jeg er enig, den var dæleme ikke god:-D
Og inden nogen tror jeg argumenterer for laveste fællesnævner og tilgang til en film, så nej. Jeg elsker når folk over- og undertolker (hvis det beregb findes?) og er klar til at forvare begge dele, hvad Ispep også kan bekræfte tror jeg, da vi to også har debatteret, hvor du synes jeg tillagde en film mere end du osv........Men derfor skal vi stadig have det sjovt, synes jeg:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#8711 Kruse 13 år siden
Jeg så den på det amerikanske Netflix. Og jeg har skrevet et par hurtige ord om den i What-We-Saw-tråden. Bestemt en god film :)
#8712 Kruse 13 år siden
Shotgun StoriesScratch that, jeg vil hellere se noget mere uforpligtende, når nu min overbo vælger at spille så høj musik at jeg er bange for at det vil kunne ødelægge en filmoplevelse.
#8713 Skeloboy 13 år siden
#8714 Batsy 13 år siden
300 på BD, med højt volume! se det noget der sparker igen! :D
Indiana Jones and the raiders of the lost ark, på DVD :(
Min 10 årige søster valgte!
#8715 Steffan Rasmussen 13 år siden
Så længe det ikke er Skyscraper
#8716 Skeloboy 13 år siden
Har lige set Magi I Luften og begynder nu på Kærlighedens Krigere
#8717 Kruse 13 år siden
#8718 Batsy 13 år siden
#8719 Ispep 13 år siden