Neutral som jeg jo er, vil jeg nøjes med at sige, at Batsy naturligvis har ret her. PJ's King Kong-film er filmmagi på højeste plan - med sin fantastiske stemning og sin fantastiske billedside.
:D!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Alene de super elendige effekter når de løber rundt mellem benene på dinoerne, river den snildt en karakter ned, ja det er sgu tæt på at få den helt ned på 5/10
So, at last we meet for the first time for the last time.
#9067 Effekter hiver aldrig en film en karakter op eller ned for mit vedkommende.
Heller ikke hvis effekterne ødelægger illusionen (af mangel på bedre ord)?
Jeg synes for eksempel at effekterne i The Mist ødelægger en del af filmen for mig. Især scenen ude på lageret der involverer en lilla blæksprutte lignende monster, fjerner den ellers gode stemning filmen oprettede, fordi monsteret er så elendigt lavet at jeg ikke kan andet end at grine af det.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
#9061 BN 13 år siden
Nemlig. ;-)
#9062 Lord Beef Jerky 13 år siden
Nå ok så!
#9063 Batsy 13 år siden
:D!
#9064 Batsy 13 år siden
Wait what? Hvem referer du til? Altså nu jeg sikkert ikke enig, men ja? whoo?
[quote=BN (9061)]Nemlig. ;-)[/quote
Helt enig!
#9065 Ispep 13 år siden
#9066 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
#9067 Åkepool 13 år siden
Næsten. 6/10 er den helt korrekte karakter.
Alene de super elendige effekter når de løber rundt mellem benene på dinoerne, river den snildt en karakter ned, ja det er sgu tæt på at få den helt ned på 5/10
#9068 Lord Beef Jerky 13 år siden
#9069 Batsy 13 år siden
Enig!, og jeg kan kunne sætte Langhalse scenen som den eneste scene som jeg synes var unødvendig, og rodet.
#9070 TP-DK 13 år siden
Heller ikke hvis effekterne ødelægger illusionen (af mangel på bedre ord)?
Jeg synes for eksempel at effekterne i The Mist ødelægger en del af filmen for mig. Især scenen ude på lageret der involverer en lilla blæksprutte lignende monster, fjerner den ellers gode stemning filmen oprettede, fordi monsteret er så elendigt lavet at jeg ikke kan andet end at grine af det.