Efter lang tid inde i filmz skammekrog har jeg endelig fået købt Fight Club og skal se den i aften:) har også lige set Rainman efter ikke at have set den i snart 8-9 år :) det var herligt at gense den, men jeg er ikke sikker på at jeg forstod slutningen ordentlig.
God fornøjelse med Fight Club :)
I sandhed en fantastisk film!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Hmm...jeg vil se en klassiker...men kan ikke bestemme mig...
A Place In The Sun African Queen, The All Quiet On The Western Front Anatomy of a Murder Captains Courageous Day The Earth Stood Still, The Diktatoren Hell’s Angels Life Of Emile Zola, The Lost Weekend, The Mr. Smith Goes To Washington Mrs. Miniver Sabrina Searchers, The Sunset Boulevard Sweet Smell of Succes
#1814: Har du set dem før? Jeg ville vælge Sunset Boulevard. En helt igennem fantastisk film! Ellers er Anatomy of a Murder også et fremragende valg, og er lige et hårsbredde bag 12 Angry Men, når det kommer til bedste retssalsdrama.
EDIT: Jeg tjekkede lige din Top250, og kan se at du har set dem begge før. Men derfor er det stadig fremragende valg til gensyn :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det ender med, jeg bruger for lang tid på at finde en film...eller sætter en på, ser 10 minutter og så skifter mening...det kunne være, man bare skulle se Seinfeld...
Planen var egentlig jeg ville se shí miàn mái fú men det ser ud til at blive for sent til at jeg har mod på at starte på den idag. Så jeg tror jeg vil se det næste afsnit af Twin Peaks istedet :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#1811 wimmie 15 år siden
10/6 ?
#1812 Twister 15 år siden
God fornøjelse med Fight Club :)
I sandhed en fantastisk film!
#1813 filmz-Utyske 15 år siden
#1814 Skeloboy 15 år siden
A Place In The Sun
African Queen, The
All Quiet On The Western Front
Anatomy of a Murder
Captains Courageous
Day The Earth Stood Still, The
Diktatoren
Hell’s Angels
Life Of Emile Zola, The
Lost Weekend, The
Mr. Smith Goes To Washington
Mrs. Miniver
Sabrina
Searchers, The
Sunset Boulevard
Sweet Smell of Succes
#1815 Kruse 15 år siden
EDIT: Jeg tjekkede lige din Top250, og kan se at du har set dem begge før. Men derfor er det stadig fremragende valg til gensyn :)
#1816 Skeloboy 15 år siden
Det ender med, jeg bruger for lang tid på at finde en film...eller sætter en på, ser 10 minutter og så skifter mening...det kunne være, man bare skulle se Seinfeld...
#1817 Kruse 15 år siden
Det ville skam heller ikke være noget dårligt valg :)
#1818 Skeloboy 15 år siden
Anatomy of a Murder
...And Justice For All
#1819 Twister 15 år siden
#1820 Kruse 15 år siden