Gravatar

#9111 Snaden 13 år siden

Hehe ja det er vel lige før. :)
Gravatar

#9112 Ispep 13 år siden

Riqon (9107) skrev:
ellers foregår i dit liv, som gør dig i det her humør

Jeg har hørt at perikon skulle hjælpe på det :D
Gravatar

#9113 BN 13 år siden

Skeloboy (9104) skrev:
BN - det var fandeme en lortekommentar. Du fortsætter jo altid i evigheder, kan aldrig lade noget ligge og bliver bare ved og ved og ved, og det er sgu ret træls at læse på. Man SKAL altså ikke blive ved med at skrive op og ned om alt...igen og igen...

"Lortekommentar"? Hvad med lige at sætte dig ind, hvad der rent faktisk bliver skrevet, før du bruger den slags udtryk?

Jeg har det helt fint med, at Riqon og jeg er uenige - det er ikke dét, min sidste kommentar vedrørte. Emnet ER uddebatteret. Næh, hvad jeg derimod må opponere imod, er når nogen omskriver eller manipulerer mine ord. Der findes ingen modsætning mellem, hvad jeg skrev "nu" og hvad jeg skrev "for et øjeblik siden", og - ligegyldigt hvad der kommer af tågesnak og bortforklaringer - er og bliver det uærligt af Riqon at indrømme sin fejl.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9114 Skeloboy 13 år siden

#9113 - jeg har sat mig ind i det, og synes stadig det er en ringe kommentar, fordi du angriber ham personligt.

Men nok om det...stopper med at argumentere nu, for ellers kan vi blive ved.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#9115 BN 13 år siden

Riqon (9107) skrev:
BN, jeg tror ikke mine egne øjne, nu kalder du mig altså "fej", fordi jeg forsøger at slutte det her på en god måde? Jeg synes virkelig, jeg har været respektfuld overfor dig i denne tråd og synes dit personangreb er dybt, dybt malplaceret.

Hør her, jeg mener virkelig det her på en god måde: Du har på det sidste været ubehagelig at debattere med. Det har ellers gået fint tidligere, men på det sidste har du virkelig været efter folk, angrebet dem personligt og kaldt dem fjolser. Jeg kan ikke læse tanker og ved ikke hvad der ellers foregår i dit liv, som gør dig i det her humør, men det bør ikke gå ud over folk på nettet. Jeg kan derfor bare opfordre til, at du bliver lidt mere gemytlig og overbærende med folk, der ikke ser tingene helt ligesom dig. Prioritér lidt etikette, gider du?

Enhver, der har læst med på debatten, kan gøre sit eget indtryk af det skrevne, og det er jeg helt tryg ved. Jeg har ikke flere kommentarer til dig, BN.

"Forsøger at slutte det her på en god måde"? ... Øhhhh, vi drøfter bare ligesom emnet 'gamle, sorthvide film', så hvad er det der skal sluttes på en god måde? Du får det til at lyde som Tredje Verdenskrig eller noget i den retning. Sig mig, opfatter du da uenighed som en personlig fornærmelse? Betragter du modargumenter som skældsord? Well, i så fald må jeg stå helt af.

Jeg har også være respektfuld overfor DIG hele vejen igennem. Og nej, at jeg betegner dig som for fej til at indrømme en fejl, er IKKE et "personangreb", ligeså lidt som når en person snyder sig foran i en kø og en anden siger til vedkommende: "Hov, det var mig først!" Det er bare at påpege et faktum. I det her tilfælde påpegede jeg, at der ikke var nogen modsætning mellem hvad jeg sagde "nu" og hvad jeg havde sagt "for et øjeblik siden", og i stedet for at indrømme dette, kommer du bare med en fjollet replik om, at jeg går for meget op i det her. Det kaldes at stikke halen mellem benene, Riqon. Det er fejt.

Du påstår, at jeg her på det sidste har været efter folk og angrebet dem personligt. Det er en lodret løgn, som du skylder bevis for. Jeg har kaldt Ispep et "fjols", fordi (hvad der også ligger i ordet), det er fjollet i en diskussionstråd at udnævne mig til at være udenfor den kategori, han selv kalder "dejligere brugere". Men er man tilhænger af den form for klikedannelse og sætten folk i bås, vil man nok ikke kunne se fornuften i mine indvendinger.

Din påstand om, at jeg ikke skulle være gemytlig eller overbærende med folk, der ser tingene anderledes end mig selv, må vist stå helt for din egen regning. Igen er det en totalt grundløs påstand, eftersom jeg i årevis har været på god fod med bl.a. Bruce (Flemming Kristensen), selvom denne er en af dem, jeg har haft de mest langvarige diskussioner med.
Gravatar

#9116 BN 13 år siden

BN (9113) skrev:
er og bliver det uærligt af Riqon ikke at indrømme sin fejl.

Fixed.
Gravatar

#9117 Hr. Nielsen 13 år siden

BN (9115) skrev:
Din påstand om, at jeg ikke skulle være gemytlig eller overbærende med folk, der ser tingene anderledes end mig selv, må vist stå helt for din egen regning.
Og det vil jeg gerne skrive under på at du er BN.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9118 Batsy 13 år siden

Nå, jeg adskiller mig desværre og får et gensyn med Iron man på BD!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9119 BN 13 år siden

Jeg skal se Spielberg og Jacksons Tintin-film. Første forsøg mislykkedes ... jeg var for søvnig pga. overarbejde. Så jeg prøver igen. ;-)
Gravatar

#9120 Kruse 13 år siden

Jeg skal til at se "Indiana Jones and the Last Crusade" på BD :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: