BN - det var fandeme en lortekommentar. Du fortsætter jo altid i evigheder, kan aldrig lade noget ligge og bliver bare ved og ved og ved, og det er sgu ret træls at læse på. Man SKAL altså ikke blive ved med at skrive op og ned om alt...igen og igen...
BN, jeg tror ikke mine egne øjne, nu kalder du mig altså "fej", fordi jeg forsøger at slutte det her på en god måde? Jeg synes virkelig, jeg har været respektfuld overfor dig i denne tråd og synes dit personangreb er dybt, dybt malplaceret.
Hør her, jeg mener virkelig det her på en god måde: Du har på det sidste været ubehagelig at debattere med. Det har ellers gået fint tidligere, men på det sidste har du virkelig været efter folk, angrebet dem personligt og kaldt dem fjolser. Jeg kan ikke læse tanker og ved ikke hvad der ellers foregår i dit liv, som gør dig i det her humør, men det bør ikke gå ud over folk på nettet. Jeg kan derfor bare opfordre til, at du bliver lidt mere gemytlig og overbærende med folk, der ikke ser tingene helt ligesom dig. Prioritér lidt etikette, gider du?
Enhver, der har læst med på debatten, kan gøre sit eget indtryk af det skrevne, og det er jeg helt tryg ved. Jeg har ikke flere kommentarer til dig, BN.
The only way to beat a troll is to not play their game.
En dag laver jeg mig en julekalender, hvor jeg kan se 24 versioner af Charles Dickens' "A Christmas Carol" indtil juleaften :p Det må vel næsten kunne lade sig gøre efterhånden..
The only way to beat a troll is to not play their game.
#9101 MOVIE1000 13 år siden
#9102 Åkepool 13 år siden
#9103 Collateral 13 år siden
#9104 Skeloboy 13 år siden
#9105 Ispep 13 år siden
#9106 Batsy 13 år siden
FEDT!, synes det en god BD udgivelse især lyden er fremragende!
#9107 Riqon 13 år siden
Hør her, jeg mener virkelig det her på en god måde: Du har på det sidste været ubehagelig at debattere med. Det har ellers gået fint tidligere, men på det sidste har du virkelig været efter folk, angrebet dem personligt og kaldt dem fjolser. Jeg kan ikke læse tanker og ved ikke hvad der ellers foregår i dit liv, som gør dig i det her humør, men det bør ikke gå ud over folk på nettet. Jeg kan derfor bare opfordre til, at du bliver lidt mere gemytlig og overbærende med folk, der ikke ser tingene helt ligesom dig. Prioritér lidt etikette, gider du?
Enhver, der har læst med på debatten, kan gøre sit eget indtryk af det skrevne, og det er jeg helt tryg ved. Jeg har ikke flere kommentarer til dig, BN.
#9108 Riqon 13 år siden
A Christmas Carol (2009)
#9109 Snaden 13 år siden
#9110 Riqon 13 år siden
En dag laver jeg mig en julekalender, hvor jeg kan se 24 versioner af Charles Dickens' "A Christmas Carol" indtil juleaften :p Det må vel næsten kunne lade sig gøre efterhånden..