Gravatar

#9141 MMB 13 år siden

Ispep (9139) skrev:

Skal jeg gøre.. :D Tror også det er en film der lige skal fordøjes og ses nogle gange, men jeg er da spændt.

Det er helt sikkert en større mundfuld. :)
Gravatar

#9142 Snaden 13 år siden

Jeg må lige have lidt tid til at få bearbejdet oplevelsen med 'Ivans Barndom', inden jeg skriver en anmeldelse. Men jeg kan allerede nu sige, at det nok ikke er min favorit film fra Tarkovsky. Jeg har dog kun set 'Solaris' og 'Spejlet' udover denne. Men Spejlet er helt klart min favorit indtil videre.
Gravatar

#9143 Hr. Nielsen 13 år siden

Star Trek: The Next Generation - Sæson 3, episode 2!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9144 MMB 13 år siden

Foeller (9141) skrev:
Ispep (9139) skrev:

Skal jeg gøre.. :D Tror også det er en film der lige skal fordøjes og ses nogle gange, men jeg er da spændt.

Det er helt sikkert en større mundfuld. :)

Bump, Babo-boy! :D
Gravatar

#9145 Ispep 13 år siden

:D Jeg fordøjer, men det er en utrolig svær film. Svær at sætte ord på, men tror den lige skal soves en ekstra dag på eller to, før jeg sådan kan sætte et par ord på, men den glemmer man ikke lige med det samme :D
Gravatar

#9146 MMB 13 år siden

Ispep (9145) skrev:
:D Jeg fordøjer, men det er en utrolig svær film. Svær at sætte ord på, men tror den lige skal soves en ekstra dag på eller to, før jeg sådan kan sætte et par ord på, men den glemmer man ikke lige med det samme :D

Forståeligt nok. Jeg aner heller ikke, hvordan man lige får skrevet en anmeldelse af sådan en sag. Men var du begejstret?
Gravatar

#9147 Snaden 13 år siden

Puuha, den er svær i aften. Kan ikke rigtig bestemme om det skal være et gensyn med en af mine all-time favorites, 'A short film about killing' eller om jeg skal nappe en Pasolini film.

Ja jeg ved det, jeg har det hårdt.
Gravatar

#9148 Pécuchet 13 år siden

#9147:

Måske Kieślowskis bedste, men Pasolini er og vil altid være på et helt andet niveau.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#9149 Ispep 13 år siden

Foeller (9146) skrev:
Men var du begejstret

Ja, det var jeg, selvom jeg ikke helt fattede alting, men vigtigst er også at blive henført indimellem. Jeg tror nogle film ikke skal prøves at forstås som sådan. Dermed ikke sagt, at de ikke kan forstås og at man ikke kan komme frem til en facit, men tror også en facit er ligegyldig i denne sammenhæng. Har du skrevet lidt om den?
Gravatar

#9150 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

Jeg er lige gået i gang med "The King's Speech".

I do love those period pieces. :D

Skriv ny kommentar: