Gravatar

#111 Skeloboy 13 år siden

#110 - jaja, det er klart. Det er ærgelige er så, at nogen gange kammer det over, eller nogen føler sig presset til at drikke med. Sådan er det desværre. Og nogen vil simpelthen ikke deltage i rusturen.
Gravatar

#112 tiany 13 år siden

Jeg deltog ikke i rusturen på SDU i Kolding... Den var berømt for at kamme helt over og det havde jeg ikke behov for at være med til. Jeg var til gengæld med på pub-crawl på introdagene, da var godt.
Valar morghulis
Gravatar

#113 Skeloboy 13 år siden

#112 - og det har jeg aldrig forstået! På historie var der selvfølgelig tøjkæder, men det blev sagt fra starten af, at folk kun skulle deltage som de havde lyst til. Der blev drukket en hel del, men slet ikke lagt op til, at det skulle over gevind.
Gravatar

#114 tiany 13 år siden

Det er så vist blevet bedre siden den gang, men dengang skulle man ikke tage med hvis man ikke var parat til at ens grænser blev overskredet.
Og lad os sige det sådan, 95% af dem, der tog med på rustur, var også dem der valgte at tilbringe samtlige fredage i 5 år i Ubåden (fredagsbaren).

Jeg har aldrig følt at jeg er gået glip af noget ved at vælge rustur fra og vi var alligevel rimelig mange som valgte ikke at tage med.
Valar morghulis
Gravatar

#115 Skeloboy 13 år siden

Det samme gælder egentlig lidt for polterabend...har aldrig nogensinde forstået, hvorfor det skal gå ud på at ydmyge nogen...
Gravatar

#116 Antlion 13 år siden

Det værste er dog, når folk næsten bliver fornærmet, hvis man ikke har lyst til at gå i byen eller tage til julefrokost med videre.

Jeg befærder mig i depressant opstemthed hver weekend, desværre, så mon ikke jeg overlever de neandertal-ritualer, universitetet velsagtens har forberedt? Men ak, ja, det er som sagt tankevækkende, at de fleste aktiviteter baseres på druk. At jeg underkaster mig disse aktiviteter er måske endnu mere tankevækkende? Tja... Whenever in doubt, turn off your mind, relax, float downstream.
Gravatar

#117 Antlion 13 år siden

tiany (112) skrev:
Jeg var til gengæld med på pub-crawl på introdagene, da var godt.

I Kolding? Det kunne godt nok gå begge veje så, alt efter om I startede ud på Falderebet eller Kontoret (de umiddelbart tætteste værtshuse på universitetet, hvis man skal på decideret pub crawl). :)
Gravatar

#118 Skeloboy 13 år siden

Uh...pubcrawl er altid sjovt...tager ofte på en lille en hver fredag...
Gravatar

#119 tiany 13 år siden

Det var nok ikke en decideret pub-crawl... det det mest forgik på disko-daskoerne i midtbyen, men det var midt på dagen og de holdt åbent bare for os.

Men der var faktisk et par drenge fra min klasse som hvert år tog rundt på alle de skumle steder og så gav dem karakterer. Så der fik de både besøgt, Papegøjen, Kom-tit osv.
Og så skal man jo altid slutte af på Lanternen hvor luderne sidder på pool-borderne hvis man kommer på det "forkerte" tidspunkt på døgnet.
Valar morghulis
Gravatar

#120 Skeloboy 13 år siden

Mangler en del steder i Odense endnu..Slotskroen, West End, Billiarden, Den Ungarske Pub, Dania Kroen, Remo Bar og Vognhjulet...lige for at nævne 7 i Odense C

Men mange af de steder er ikke just kendt for at være gæstfri...

Skriv ny kommentar: