Gravatar

#121 Antlion 13 år siden

Skeloboy (118) skrev:
pubcrawl er altid sjovt.

Tja, det kommer an på værtshusene. Der er altid et par ubehagelige imellem, eksempelvis Kontoret i Kolding. :)

Hvilke værtshuse er dine foretrukne i Odense? Helst et mellemsted, hvor der hverken er "popdrenge" med breezers eller rockere med våben.

tiany (119) skrev:
Papegøjen, Kom-tit

Usle, måske, men næppe skumle. Dartspil på førstnævnte og billige øl på sidstnævnte er i hvert fald prima kvaliteter. :)

Lanternen og Kontoret er nok de værste steder. New York er ej heller behageligt længere. Og man skal endda betale entré om morgenen, hvilket er grinagtigt.
Gravatar

#122 Slettet Bruger [950502885] 13 år siden

Antlion (102) skrev:
Jeg er åbenlyst tykpandet, men hvordan søger man alle boliger? Når jeg udvider søgningen, popper følgende meddelelse op:

"Søgeresultatet er for stort til at kunne vises. Begræns venligst din søgning."

Du klikker ind på "kort over byen" og så er der en rubrik der hedder "0999 - alle afdelinger".

Jeg ved ikke om de har ændret regler, men det plejer i hvert fald at være sådan at søger man alle så får man langt flere tilbagemeldinger, som man så altid kan vælge at sige nej tak til. Har man først fået en bolig, kan man søge efter specifikke boliger og få en højere prioritet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#123 Antlion 13 år siden

Men gør alle ansøgere ikke det, således det bliver unødvendigt?
Gravatar

#124 Skeloboy 13 år siden

Antlion (121) skrev:
Hvilke værtshuse er dine foretrukne i Odense? Helst et mellemsted, hvor der hverken er "popdrenge" med breezers eller rockere med våben.

Man må ryge på langt de fleste værtshuse i Odense...men hvis du er ligeglad med det:

Tingstedet - en kælder midt i gågaden. Billig øl, megahyggeligt og en blanding mellem gamle hippier og bare ældre folk :), men af og til også unge.

Rockstuen - en bar, der spiller hård rock og metal, og hvor Odenses metalgutter og tøser kommer ind.

Bar Rar - ret normalt, men ganske hyggeligt

Viggos(billede af loftet) - hvor man kan drikke 10 fadøl og få sig eget krus med dato...

Sir Club - lidt mere normal værtshus med en del specialøl. 30 kr. for en fadøl - pool, billiard og dart og rygerum...rigtig hyggeligt, og har åbent til kl. 2 mandag-onsdag også...

Christian Firtal skal også nævnes. Er der ikke så ofte, men er du til specialøl, så er det et must. Desuden er det et pissehyggeligt sted.

Men total favoritstedet er nok Tinsoldaten. Åbningstiderne er dog lidt fucked op:
Torsdag: 12-09
Fredag: 00.00-13.00 lørdag
Lørdag: 00.00-12-00 søndag

Men der kommer alle folk inde: grønlænderne, de ensomme, dem, der ikke lige gider hjem fra byen, ung som gammel, folk, der bare gerne vil snakke osv osv...den måde man sidder på, indbyder til at snakke. Enten sidder man i en bås eller ved et langbord...:)

EDIT: jeg er aldrig på diskotek...derfor er der kun barer på listen, men ellers er Boogies at foretrække...faktisk er Boogies det eneste diskotek, du overhovedet skal overveje at gå ind på...
Gravatar

#125 Antlion 13 år siden

Tak for svaret. Der er en del at tage fat på. :)

Er der nogen steder, som ofte spiller 60er-rock fremfor de sædvanlige pub-80er-"klassikere"?
Gravatar

#126 Skeloboy 13 år siden

#125 - ingen af dem jeg har næcnt, spiller 80'er klassikere...måske Viggos.

Bar Rar spiller stille house, Rockstuen spiller som sagt hævi og mædl, Tingstedet spiller hvad folk vælge i Jukeboxen, Christian Firtal har vist ikke musik og Tinsoldaten spiller en del rock...

og ja, der er rigeligt. Har kun nævnt et par af dem, jeg bruger i Odense C...nu ved jeg ikke, hvor du kommer fra...er du fra KBH er det jo ingenting, er du fra bøhlandet er der ret mange steder...:)
Gravatar

#127 davenport 13 år siden

Kolding har jo også Den Røde Baron...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: