Enig. Jeg prioriterede heller ikke Film/medie i sin tid, da jeg også har hørt meget negativ kritik fra andre studerende. Det er også imod min vilje, at jeg skal tage tre moduler med overfladisk gennemgang af mediet. Men det er klart bedst for min kandidat, at jeg skaffer ECTS-point fra samme fag i stedet for tre forskellige. Ville ellers gerne have læst dansevidenskab og arabisk.
Jeg blev færdig med min cand.jur. for ca et år siden, og har det sidste halve år arbejdet som jurist ved kommunen. Ikke drømmejobbet, men i det mindste har jeg da fået et job modsat mange af mine tidligere studiekammerater - der er bare en overraskende stor ledighed blandt jurister for tiden :-( men så igen det kan vist siges om alle akademikere på nuværende tidspunkt.
Its structural perfection is matched only by its hostility
#31 JannikAnd 13 år siden
Hvad var dine øvrige prioriteter?
#32 Antlion 13 år siden
Litteraturvidenskab (KU), Litteraturhistorie, Lingvistik, Filosofi og Æstetik/kultur,
Og jeg er altså kommet ind på min 1. prioritet: Litteraturvidenskab på SDU.
#33 JannikAnd 13 år siden
#34 Thomsen 13 år siden
#35 Skeloboy 13 år siden
Var helt overbevist om, at du læste det :)
Hvorfor lige SDU? Er altid overrasket, når folk bevidst vælger at læse i Odense fremfor for Aarhus eller KBH...
#36 wimmie 13 år siden
Syddansk Universitet er nu ikke kun i Odense; det er også i Kolding, Sønderborg, Esbjerg, Flensborg, Slagelse og København ;)
#37 Skeloboy 13 år siden
#38 wimmie 13 år siden
Jeg ville nu i øvrigt til enhver tid vælge at studere i Odense fremfor KBH og Århus ;)
Ok, Århus kunne godt godt gå an...
#39 lagoni 13 år siden
#40 aero 13 år siden