Jeg har fået anbefalet af en masse efterhånden at denne film bare skal ses, og at det er et must at have i samlingen. Men jeg er lidt i tvivl om hvilken version jeg skal købe.
Ifølge axelmusic findes der 4 forskellige udgivelser og prisen ligger fra 99,95 - 149,95. Er der nogle der kan give mig et tip til hvilken version jeg bør vælge?
Jeg ville vælge den amerikanske. Den har jeg selv og den er super fed. Men sørg for at det er den unedited version du får fat på, har ikke set den anden version, men vedbare at der findes en edited version, som er blevet censureret.
Ok det var ikke helt det den anden tråd gik på, men emnet og de forskellige versioner bliver da vendt Her. har for øvring selv bestilt dobbelt pakken med Requiem For A Dream og Pi, skulle mene at det er den optimale version.
#8 R2 filmene er director's cut, der er bare ikke helt så meget ekstra-materiale. Jeg vil foreslå dig R2-udgivelsen fra Universal - den mangler et kommentarspor, men har til gengæld DTS. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#1 filmz-happyhansen 22 år siden
Ifølge axelmusic findes der 4 forskellige udgivelser og prisen ligger fra 99,95 - 149,95. Er der nogle der kan give mig et tip til hvilken version jeg bør vælge?
Tak
#2 b e c h 22 år siden
#3 Tylerdurden 22 år siden
Den har jeg selv og den er super fed. Men sørg for at det er den unedited version du får fat på, har ikke set den anden version, men vedbare at der findes en edited version, som er blevet censureret.
#4 nakalay 22 år siden
#5 trekster 22 år siden
Det der skulle være den bedste (Unratede) version. Det er den jeg har.
Du kan i øvrigt se en sammenligning af de forskellige versioner her:
Rewind @ [url=http://www.dvdcompare.net]www.dvdcompare.net[/url][/url]
#6 b e c h 22 år siden
#7 nakalay 22 år siden
#8 filmz-happyhansen 22 år siden
Jeg skal have undertekster, men jeg vil også gerne have den version som indeholder mest materiale (altså en directors cut)
Det ser åbentbart ikke ud til at kunne lade sig gøre....hmm
#9 nakalay 22 år siden
#10 filmz-happyhansen 22 år siden
Hvad med den version de har hos Cd-Wow? De er jo de billigste?
Tak