Gravatar

#1 filmz-happyhansen 22 år siden

Jeg har fået anbefalet af en masse efterhånden at denne film bare skal ses, og at det er et must at have i samlingen. Men jeg er lidt i tvivl om hvilken version jeg skal købe.

Ifølge axelmusic findes der 4 forskellige udgivelser og prisen ligger fra 99,95 - 149,95. Er der nogle der kan give mig et tip til hvilken version jeg bør vælge?

Tak
Gravatar

#2 b e c h 22 år siden

Jeg er rimelig sikker på at der allerede findes en tråd om netop det, et sted ... prøver lige at finde den!
Gravatar

#3 Tylerdurden 22 år siden

Jeg ville vælge den amerikanske.
Den har jeg selv og den er super fed. Men sørg for at det er den unedited version du får fat på, har ikke set den anden version, men vedbare at der findes en edited version, som er blevet censureret.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#4 nakalay 22 år siden

R1 har ingen undertekster, men mere ekstra-materiale. Så hvis du har brug for undertekster, vil jeg foreslå R2 - ellers R1.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#5 trekster 22 år siden

R1 America - (UNRATED VERSION - Artisan)

Det der skulle være den bedste (Unratede) version. Det er den jeg har.

Du kan i øvrigt se en sammenligning af de forskellige versioner her:

Rewind @ [url=http://www.dvdcompare.net]www.dvdcompare.net[/url][/url]
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#6 b e c h 22 år siden

Ok det var ikke helt det den anden tråd gik på, men emnet og de forskellige versioner bliver da vendt Her. har for øvring selv bestilt dobbelt pakken med Requiem For A Dream og Pi, skulle mene at det er den optimale version.
Gravatar

#7 nakalay 22 år siden

#5 Selve filmene er ens (står også på dvdcompare), forskellene er vist kun dem, som jeg nævnte i #4.
Gravatar

#8 filmz-happyhansen 22 år siden

Okay, tak for de hurtige indæg.

Jeg skal have undertekster, men jeg vil også gerne have den version som indeholder mest materiale (altså en directors cut)

Det ser åbentbart ikke ud til at kunne lade sig gøre....hmm
Gravatar

#9 nakalay 22 år siden

#8 R2 filmene er director's cut, der er bare ikke helt så meget ekstra-materiale. Jeg vil foreslå dig R2-udgivelsen fra Universal - den mangler et kommentarspor, men har til gengæld DTS. :)
Gravatar

#10 filmz-happyhansen 22 år siden

Okay så må det blive den fra Universal. Nogle der ved hvor den kan købes så?

Hvad med den version de har hos Cd-Wow? De er jo de billigste?

Tak

Skriv ny kommentar: