#31: Med antallet af brugere? Jeg havde da en vis forventning, det tror jeg også de andre havde. Det gik lidt sløvt i starten, men pludselig kom der god vind i sejlene. Personligt håber jeg da at vi bliver større :) Der er stadig mange der ikke kender Filmz - og synes det kunne være hyggeligt med lidt flere piger. De fylder for lidt på forummet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hvis der er brugere der skal betænkes for at lave reklame, så se min vej ;) Jeg har introduceret filmz for rigtig mange mennesker, der ikke anede noget om det. Fx. en der mest interesserer sig for fodbold, men det snakker vi jo også, så godt at reklamere den vej.
Hvor stort ville stor være?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#36: Størrelsen? Vi er jo pt det største i Danmark, og har såvidt jeg er informeret (og selv har set/oplevet), det største og mest aktive forum. Så mht placering kan de jo ikke blive bedre, kun når det kommer til volume og indhold. Flere brugere vil aldrig være skidt, især ikke hvis de tager forummet til sig og benytter det. Men som nyhedskilde alene vil det også være fint.
Men jeg tror ikke det er umuligt at opnå omkring en fordobling af antal besøg og brugere inden for en "kortere periode" (ikke flere år) - uden at man selvfølgelig ønsker at stoppe der :)
Men det kræver selvfølgelig at man har noget at byde på, så derfor er ris/ros, nye idéer og forslag til indhold osv, altid meget velkommen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#31 davenport 19 år siden
Havde i egentligt regnet med det, da i startede sitet i sin tid?
#32 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 Zelle 19 år siden
Har været medlem længe, men er ikke altid lige aktiv med at skrive i forumene, men læser dog en del indlæg altid.
#34 b e c h 19 år siden
#35 filmz-vassago 19 år siden
#36 davenport 19 år siden
Jeg har introduceret filmz for rigtig mange mennesker, der ikke anede noget om det.
Fx. en der mest interesserer sig for fodbold, men det snakker vi jo også, så godt at reklamere den vej.
Hvor stort ville stor være?
#37 nakalay 19 år siden
#38 dyg 19 år siden
#39 filmz-vassago 19 år siden
Men jeg tror ikke det er umuligt at opnå omkring en fordobling af antal besøg og brugere inden for en "kortere periode" (ikke flere år) - uden at man selvfølgelig ønsker at stoppe der :)
Men det kræver selvfølgelig at man har noget at byde på, så derfor er ris/ros, nye idéer og forslag til indhold osv, altid meget velkommen.
#40 tiny 19 år siden
Dette er indlæg nr 764