- Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood - Ikke være en pest til den sydlige central men du drikker din frugtsaft i nabolaget
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
den originale titel lyder egentlig også en smule lam :)
jeg kender slet ikke filmen, men ud fra titlen vil jeg gætte på at det er en komedie a la Scary Movie?
Slog den lige op på imdb, jeg havde vist ret. Der er bla en karakter der er 'Woman throwing bullets' og 'Dave The Crakchead', så helt seriøs er den nok ikke...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg synes også at Ghettoblaster er ret fun :-) Men måske er humoren af en så sofistikeret og intellektuel art, at det ikke er alle der lige kan være med *Host Host* ;-) -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#111 El vez 22 år siden
#112 filmz-Plimmer 22 år siden
Ahhhh! Det var fagsprog.. Så forstår jeg det lidt bedre.. :)
#113 HelmerJ 22 år siden
- Ikke være en pest til den sydlige central men du drikker din frugtsaft i nabolaget
#114 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#115 HelmerJ 22 år siden
Kraven
#116 lagoni 22 år siden
jeg kender slet ikke filmen, men ud fra titlen vil jeg gætte på at det er en komedie a la Scary Movie?
Slog den lige op på imdb, jeg havde vist ret. Der er bla en karakter der er 'Woman throwing bullets' og 'Dave The Crakchead', så helt seriøs er den nok ikke...
#117 davenport 22 år siden
Kraven????
#118 lagoni 22 år siden
#119 filmz-Plimmer 22 år siden
#120 filmz-Asta 22 år siden
Men måske er humoren af en så sofistikeret og intellektuel art, at det ikke er alle der lige kan være med *Host Host* ;-)
-