Ja, overskriften taler for sig selv. Jeg bruger www.cdon.com og den lokale video/plade-butik, der har et ok udvalg.
Men smid da et par links, der er jo masser af sider derude. Indtil videre har jeg bare holdt mig til cdon, men jeg skal da til at udforske markedet noget mere :-).
Havde darklight ikke lavet en wiki på et tidspunkt, der omhandlede dette emne? Problemet med en ekstern wiki er bare, at linket hurtigt forsvinder i mængden af tråde herinde, så nye brugere ikke let og hurtigt kan finde den.
Det er et emne, der meget ofte er oppe at vende, så måske et filmz-sub-site, hvor man kunne lave en liste over forhandlere, samt komme med input om dem (transport-tider, told-risiko, fuskere..) ville være en idé?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-"K" 17 år siden
Men smid da et par links, der er jo masser af sider derude. Indtil videre har jeg bare holdt mig til cdon, men jeg skal da til at udforske markedet noget mere :-).
#2 chronaden 17 år siden
men også nogle gange, cdon, dvdoo, dvdpacific og axel
#3 MouseMickey 17 år siden
en gang imellem dvdoo og moviezoo
#4 Yoda 17 år siden
- Axelmusic
- CDON
- Stereo Studio
- DVDPacific
- CD-WOW
- ChocesDirect
- DVDoo
- MovieZoo
#5 Bony 17 år siden
På nettet bruger jeg Play.com til gode tilbud (Primært under 80,-). Ellers bruger jeg Dvdoo.com.
Axel blev brugt meget før i tiden..
#6 Pytter 17 år siden
- Filmkæden i Roskilde
Nettet:
Stereo Studio
Dvdoo
MovieZoo
Videonetto
Homeenter
#7 mr gaijin 17 år siden
#8 filmz-"K" 17 år siden
#9 lagoni 17 år siden
#10 dyg 17 år siden
Det er et emne, der meget ofte er oppe at vende, så måske et filmz-sub-site, hvor man kunne lave en liste over forhandlere, samt komme med input om dem (transport-tider, told-risiko, fuskere..) ville være en idé?