Gravatar

#21 evermind 16 år siden

I skrivende stund består min samling ifølge DVD Profiler af 882 udgivelser, hvoraf nogle er boxsets, ét endda indeholdende så meget som 50 film. Det konkrete antal film har jeg derfor ikke helt tal på.

Tre af ovennævnte udgivelser er på BD, og jeg går spændt og venter på en håndfuld flere, jeg har smidt en bestilling efter. Jeg prøver at holde en balance mellem at udskifte nogle af de titler, jeg mest brænder efter at se i høj opløsning og så indkøbe nogle titler, jeg ikke allerede ejer. Efterhånden skulle sidstnævnte gerne blive den dominerende tendens, da det alt andet lige er sjovere at ofre penge på noget, man ikke allerede har betalt for én gang.

Når dét er sagt, er jeg dog super glad for, at jeg re-investerede i Batman Begins og glæder mig meget til også at modtage The Dark Knight i glorværdig højopløsning! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 Fable 16 år siden

67 DVD'er - og jeg påstår selv at jeg er filmentusiast?
Gravatar

#23 Skeloboy 16 år siden

Har ca. 900 udgivelser(som giver omkring 950 film), hvoraf de 200 stadig er på VHS...old school, der...BD får jeg ikke penge til i nærmere fremtid

www.skeloboy.dk <<< samlingen
Gravatar

#24 PredatorX 16 år siden

Jeg har omkring 1800 DVD udgivelser, og ca. 50 HD DVD og 100 Blu-Ray.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: