Gravatar

#11 mvejen 16 år siden

Vel 300 DVD'ere og 35 BD'ere, ligesom mange andre regner jeg kun med at udskifte få af mine DVD'ere til BD, pt. har det kun været aktuelt for Blade Runner.
Gravatar

#12 misuma 16 år siden

Det er længe siden jeg har talt min samling, men det ligger omkring 1400 stk's.

En del er stadig på VHS, klassikere som Creature Feature's Squirm og Slugs heriblandt :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13 filmz-yoshimura 16 år siden

Har pt. omkring 700 dvd'er og 70 HD'er (BD og HD) men er egentlig mere eller mindre holdt op med at købe film. Det er primært tv-serier og musik-dvd'er, jeg gider bruger mine penge på for tiden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 Eserage 16 år siden

Jeg ejer 572 Film, 558 DVD film & 14 Blu-ray film.
Samlingen kan ses her: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Eserage
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/eserage
Gravatar

#15 database 16 år siden

Jeg ejer omkring 700 dvd'er og så er min BD-samling oppe på 30 :)
Gravatar

#16 Norrah 16 år siden

#5 jep 2'eren er den værste... men fik den for 60-70,- så slog til. Min næste bliver uden tvivl 1'eren. Og så til sidst 3'eren... 4.0 fik jeg på dvd for en krone. Ved ikke om jeg skifter den ud. (næppe) den var ikke ret god.

Overvejer dog dødbringene våben, super gode film. Mission impossible har lige købt 1'eren af på BD, men er ikke sikker på jeg fortsætter!

Kunne godt tænke mig at høre hvilke BD film folk rent faktisk har købt?
Har faktisk ikke startet med de bedste film, har endda købt underdog på BD :) for FULD pris. Den film er lidt en guilty pleasure.
Gravatar

#17 davenport 16 år siden

Har vel omkring 400 dvder og omkring 12 BDer. Jeg skifter kun de tunge ud, og går pt. og venter på Poltergeist på BD..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 pulse83 16 år siden

Ejer 486 DVD'er og 237 HD-udgivelser fordelt på 57 HD-DVD'er og 180 BD'er. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#19 Innocens 16 år siden

Har lige over 200 dvd, men er slet ikke kommet på BD-bølgen endnu. Burde nok få det gjort.
Supra Societatem Nemo
Gravatar

#20 Kruse 16 år siden

Pt. er jeg oppe på 327 DVD'er og 12 Blu-Rays.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: