Vel 300 DVD'ere og 35 BD'ere, ligesom mange andre regner jeg kun med at udskifte få af mine DVD'ere til BD, pt. har det kun været aktuelt for Blade Runner.
Har pt. omkring 700 dvd'er og 70 HD'er (BD og HD) men er egentlig mere eller mindre holdt op med at købe film. Det er primært tv-serier og musik-dvd'er, jeg gider bruger mine penge på for tiden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5 jep 2'eren er den værste... men fik den for 60-70,- så slog til. Min næste bliver uden tvivl 1'eren. Og så til sidst 3'eren... 4.0 fik jeg på dvd for en krone. Ved ikke om jeg skifter den ud. (næppe) den var ikke ret god.
Overvejer dog dødbringene våben, super gode film. Mission impossible har lige købt 1'eren af på BD, men er ikke sikker på jeg fortsætter!
Kunne godt tænke mig at høre hvilke BD film folk rent faktisk har købt? Har faktisk ikke startet med de bedste film, har endda købt underdog på BD :) for FULD pris. Den film er lidt en guilty pleasure.
#11 mvejen 16 år siden
#12 misuma 16 år siden
En del er stadig på VHS, klassikere som Creature Feature's Squirm og Slugs heriblandt :P
#13 filmz-yoshimura 16 år siden
#14 Eserage 16 år siden
Samlingen kan ses her: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Eserage
#15 database 16 år siden
#16 Norrah 16 år siden
Overvejer dog dødbringene våben, super gode film. Mission impossible har lige købt 1'eren af på BD, men er ikke sikker på jeg fortsætter!
Kunne godt tænke mig at høre hvilke BD film folk rent faktisk har købt?
Har faktisk ikke startet med de bedste film, har endda købt underdog på BD :) for FULD pris. Den film er lidt en guilty pleasure.
#17 davenport 16 år siden
#18 pulse83 16 år siden
#19 Innocens 16 år siden
#20 Kruse 16 år siden