Sad lige og tænkte på, om hvor store samlinger der er rundt omkring ;D Og at jeg skal skifte halvdelen af min samling ud fra DVD til Blu-ray :(
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Jeg har i omegnen af 300 dvd'er og 71 HD titler (ca. fifty/fifty med BD/HD-DVD). Jeg regner med at beholde de fleste af dvd'erne og kun udskifte de allerbedste.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Har omkring 25-35 BD film. Og ihvertfald mindst 100 DVD'er. Men er begyndt sent at "hamstre". Vel kun de sidste 1-2 år vil jeg tro.
El vez (2) skrev:
Jeg regner med at beholde de fleste af dvd'erne og kun udskifte de allerbedste.
Samme her.
Har endda gemt nogle film til BD.
Lord of the Rings trilogien. < ikke købt endnu Die hard Trologien < købt 2'eren so far. The matrix < Fantastisk film, trist de aldrig lavede en fortsættelse.
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Jeg har ca.600 dvd udgivelser og 28 BD. Men har ikke nogen intentioner om at udskift nogle af mine dvd'er til BD. Jeg har i de sidste 3 måneder faktisk intet købet da jeg lige PT er gået i spil-mode på PS3en, men så tager jeg så ind imellem en film frem som jeg endnu ikke har fået set og der har jeg vel en 15-20 film endnu, som jeg endnu ikke har fået set, så jeg har lidt tid endnu inden jeg absolut skal på indkøb igen.
#3 Syntes faktisk det er lidt sjovt at du lige har 2'eren af Die Hard filmene(det er vel ikke en trilogi, da der er fire) da det vel er den dårligste af dem alle, IMO ;-)
Jeg har små 100 BD-udgivelser og har omkring 700 dvd-udgivelser.
Jeg har allerede ryddet godt ud i min samling, da jeg startede med BD for ca. to år siden og også var over HD DVD, hvor jeg nåede op på 65 udgivelser, der blev solgt da formatet døde, så jeg har en ønskeliste jeg går ud fra, når jeg køber film, hvor der vel er ca. 100 film på, der skal købes på BD.
Det er langtfra alt jeg udskifter til BD, f.eks. udskifter jeg ikke en stor del af mine tv-serier, da jeg ikke mener at de vil vinde alverden på BD. Den sørgelige sandhed er dog, at jo mere man ser HD i det hele taget, jo mere kræsen bliver man, så jeg ender jo nok med at udskifte langt flere titler, end jeg planer om nu.
Vil kun skifte de vigtige titler ud med BD. Indtil videre er det kun sket med Blade Runner. Men regner selvfølgelig med Lord of the rings og Saving Private Ryan skal erhverves på BD når de en gang kommer.
#1 fazz 16 år siden
#2 El vez 16 år siden
#3 Norrah 16 år siden
Og ihvertfald mindst 100 DVD'er.
Men er begyndt sent at "hamstre".
Vel kun de sidste 1-2 år vil jeg tro.
Samme her.
Har endda gemt nogle film til BD.
Lord of the Rings trilogien. < ikke købt endnu
Die hard Trologien < købt 2'eren so far.
The matrix < Fantastisk film, trist de aldrig lavede en fortsættelse.
#4 fazz 16 år siden
#5 MuManden 16 år siden
Jeg har i de sidste 3 måneder faktisk intet købet da jeg lige PT er gået i spil-mode på PS3en, men så tager jeg så ind imellem en film frem som jeg endnu ikke har fået set og der har jeg vel en 15-20 film endnu, som jeg endnu ikke har fået set, så jeg har lidt tid endnu inden jeg absolut skal på indkøb igen.
Syntes faktisk det er lidt sjovt at du lige har 2'eren af Die Hard filmene(det er vel ikke en trilogi, da der er fire) da det vel er den dårligste af dem alle, IMO ;-)
#6 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg har allerede ryddet godt ud i min samling, da jeg startede med BD for ca. to år siden og også var over HD DVD, hvor jeg nåede op på 65 udgivelser, der blev solgt da formatet døde, så jeg har en ønskeliste jeg går ud fra, når jeg køber film, hvor der vel er ca. 100 film på, der skal købes på BD.
Det er langtfra alt jeg udskifter til BD, f.eks. udskifter jeg ikke en stor del af mine tv-serier, da jeg ikke mener at de vil vinde alverden på BD. Den sørgelige sandhed er dog, at jo mere man ser HD i det hele taget, jo mere kræsen bliver man, så jeg ender jo nok med at udskifte langt flere titler, end jeg planer om nu.
#7 dyg 16 år siden
#8 tiany 16 år siden
Vil kun skifte de vigtige titler ud med BD. Indtil videre er det kun sket med Blade Runner. Men regner selvfølgelig med Lord of the rings og Saving Private Ryan skal erhverves på BD når de en gang kommer.
#9 filmz-Bruce 16 år siden
#10 Bobby Singer 16 år siden