Gravatar

#41 ks 20 år siden

Hvor sender de fra?
Gravatar

#42 filmz-Kadann 20 år siden

#40 -

Jeg synes da ellers at jeg har hørt en del negative ting, her på siden, om dv-depots leveringstider..?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#43 chronaden 20 år siden

#36 refererer ik til noet, har bare ik fundet et smart quote eller noet at sætte ind endnu :O
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#44 Corgan 20 år siden

#40:

Leverer de hurtigt?! Hmmm... det tog omkring 1½ måned fra den dag jeg bestilte mine film til den dag jeg fik dem. Det er da ikke specielt hurtigt.
Jeg prøvede at skrive til dem et par gange, men der gik mange dage før jeg hørte fra dem. Og da jeg endelig gjorde, var det sådan en standard svar-email, der egentlig ikke svarede på mit spørgsmål, men bare henvendte sig mere generelt.

Ikke særlig god service.

Det er rigtigt at priserne er ok. Det er måske en 10'er eller en 20'er billigere at købe visse titler... f.eks. nye titler. Men jeg synes at man lige så ofte finder bedre tilbud andre steder... f.eks. ved www.cd-wow.com (inkl. sparelinket) og www.axelmusic.dk

Så jeg vil ikke anbefale folk at handle der... medmindre de har en meget stor tålmodighed. Så vil jeg til enhver tid hellere anbefale Cd-wow eller Axel Music.
Gravatar

#45 DarkLight 20 år siden

Første og sidste gang jeg bestilte ved dv-depot tog det også omkring 1 måned får jeg modtog mine film.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#46 El vez 20 år siden

Ja, dv-depot har desværre kun få af deres titler på lager - de titler de ikke har på lager tager laaang tid at få "in stock".

Jeg mener cd-wow er bedre både mht. pris og levering. Husk på at dv-depot kun leverer med dhl, det koster lige 65 bananer, levering fra cd-wow er ligeså hurtig men gratis - og så er man fri for at være hjemme da varerne kommer med posten.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#47 filmz-Le Samouraï 20 år siden

#44 + 45 - Er de 4-6 uger fragttider med DHL? For så er de da godt nok blevet udsædvanligt sløve. Selv når det er allerværst, så har jeg aldrig måtte vente mere end en uge på mine ting - og normalt har jeg pakken i løbet af 2-3 dage.

Det er, for mig, helt andre ting, der er problemet ved dv-depot. Primært at de siden efteråret er blevet så forbandet sløve til at få varer hjem. Jeg har mange ting, jeg har ventet på i flere måneder. Jeg kan naturligvis altid finde andre ting at fylde kurven op med, men det er ligesom ikke pointen. Faktisk har jeg i år flere gange været ude for, at specielle ting pludseligt er dukket op hos cd-wow, efter at jeg har ventet på dem i månedsvis hos dv-depot. Derfor bruger jeg dem nu også kun til de ting, jeg ikke forventer at kunne finde hos cd-wow. Fx. har jeg efterhånden lagt alle mine indkøb af Criterions over til cd-wow, og køber dem kun hos dv-depot, hvis jeg ramler ind i et af deres udsalg.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#48 PredatorX 20 år siden

Well, jeg har ALDRIG haft problemer med dem, og jeg har langt over 100 forsendelser fra dem... Jeg får typisk mine film en dag eller to efter at de er blevet afsendt. Men det er rigtigt at de kan være lidt sløve om at bestille film hjem, hvie ikke de er INSTOCK. Tror dog mere det er deres leverandør der er problemet end dem selv.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#49 El vez 20 år siden

Uanset hvem der er skyld i fejlen er det jo dv-depots problem :)

Det er ihvertfald hovedårsagen til jeg ikke har lyst til at handle der mere.

Hvis jeg en dag får forvildet mig ind på deres side og finder 4-5 instock titler, der - med porto, er billigere end cd-wow, ville jeg da ikke tøve med at købe - men det sker næppe.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#50 PredatorX 20 år siden

Nææææ, det ER jo rigtigt nok, men nu er jeg så vænnet til at bruge siden, og får en god service... Så jeg holder mig sgu til dem:-)
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: