Studerende, men de sidste 4 måneder nydt godt af at det er ret billigt at leve i Spanien = færre udgifter = flere DVD'er... :-) Havde 41 DVD-film da jeg tog afsted, og nu tæller jeg min samling til 71, men så tæller jeg også f.eks. min Indiana Jones box for 3 film... dog tæller X-Files Season 1 kun for en - vidste ikke rigtigt hvordan jeg skulle gribe den an da jeg fik den, men syntes dog at det var lige i overkanten at tælle den for 24... :-)
Et ikke særligt gennemarbejdet kartotek over mine film kan findes HER - filmene er bare plottet ind i DVDprofiler og uploadet... Regner med at bygge min egen på et tidspunkt med de oplysninger jeg selv synes er de vigtigste.
Derudover er der jo også VHS'erne - en blanding af film man endnu ikke har på DVD og film man helst gerne ville slippe af med igen! :-) Og så også de gamle video-bånd man selv har optaget fra TV... Der er alligevel en vis nostalgi over at se Ørneborgen hvor der 8-12 gange i løbet af filmen løber tekst ind over toppen af billede hvor der står af Victor Borge er død og der kommer en sær-udsendelse om lidt... den fik jeg dog desværre ikke lige med på det bånd... :-) Men hvad - har set at Ørneborgen lige er kommet på DVD så det kunne da være man skulle til at skifte den ud...?!
Nu er jeg endelig røget over den magiske 100 dvd blockbuster grænse. Med Underworld og Ørneborgen blev det til 101. Vhs'erne bliver ikke brugt mere, men jeg vil skyde på ca. 200. Men vi stopper ikke. Never give up, never surrender. ;D
VHS & VCD: 300 (mener der var 295 sidst jeg talte, og der er kommet et par stykker til -- Flertallet af disse samler kun støv) DVD: 81 (Som ved DarkLight tælles box-set som én)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 davenport 20 år siden
Men hvor mange har i så?
Jeg har lige rundet de 200, og de står sorteret efter instruktør, undtaget de forskellige specials der står samlet.
_
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 El vez 20 år siden
..50 stk and counting!
#4 Ikari 20 år siden
VHS: ca. 120 stk. (de fleste gemt væk i bunden af et skab - bliver taget frem når nostalgien kræver det...)
#5 filmz-Seth Geko 20 år siden
#6 McPeter 20 år siden
Havde 41 DVD-film da jeg tog afsted, og nu tæller jeg min samling til 71, men så tæller jeg også f.eks. min Indiana Jones box for 3 film... dog tæller X-Files Season 1 kun for en - vidste ikke rigtigt hvordan jeg skulle gribe den an da jeg fik den, men syntes dog at det var lige i overkanten at tælle den for 24... :-)
Et ikke særligt gennemarbejdet kartotek over mine film kan findes HER - filmene er bare plottet ind i DVDprofiler og uploadet... Regner med at bygge min egen på et tidspunkt med de oplysninger jeg selv synes er de vigtigste.
Derudover er der jo også VHS'erne - en blanding af film man endnu ikke har på DVD og film man helst gerne ville slippe af med igen! :-) Og så også de gamle video-bånd man selv har optaget fra TV... Der er alligevel en vis nostalgi over at se Ørneborgen hvor der 8-12 gange i løbet af filmen løber tekst ind over toppen af billede hvor der står af Victor Borge er død og der kommer en sær-udsendelse om lidt... den fik jeg dog desværre ikke lige med på det bånd... :-)
Men hvad - har set at Ørneborgen lige er kommet på DVD så det kunne da være man skulle til at skifte den ud...?!
#7 filmz-nemesis 20 år siden
Men vi stopper ikke. Never give up, never surrender. ;D
#8 DarkLight 20 år siden
DVD: 62 (Boxset tælles som én)
VHS: 191
#9 dyg 20 år siden
DVD: 81 (Som ved DarkLight tælles box-set som én)
#10 inflector 20 år siden
SOm de 2 foregående tæller mine boxset som 1.