Men det burde faktisk være lov. Når temperaturen når et vist punkt så burde køb af både film og computerspil blive straffet med minimum dagbøder - muligvis endda med ubetinget spjældtid. Det er jo trods alt så sjældent at vi har rigtig godt vejr her på disse nordlige breddegrader. -
... Et medlem fra det nystiftede DVDP (Dansk Video Demokratisk Parti) udtaler i en presse meddelelse ...
Jeg stemmer for at EU skal indføre fri-filmleje og åbne biografer i perioder med for mange EM, ST/SW, VM, DM, OL, XP, Unix ... Tour-neringer, så vi også kan kan blive underholdt
og slutter ...
Kodefrie dvd'er og afspillere er et must i dagens danmark og vi kan ikke have denne form for censur og ulige magtfordeling i så udviklet et samfund som det danske.
Slut herfra Cannes alternative filmfestival - Søren Flimmer
Lavede et interview med DS9/TNG manuskriptforfatter Robert Hewitt Wolfe for et par måneder siden, og han var en skide venlig fyr, og fik derfor lyst til at se lidt Andromeda, en serie som han havde skabt - også fordi Wolfe har været med til at skrive mange af DS9's allerbedste afsnit.
Men du har ret - Andromeda er ikke særlig spændende. Har set 6-7 afsnit siden jeg købte dem for 4 måneders tid siden. Piloten (de første to afsnit) var ellers meget godt... Ærgerligt de ikke kunne bygge ordenligt videre på denne.
#71 lagoni 20 år siden
:)
#72 SpielbergFreak 20 år siden
Fantastisk humor!!!!!!!!!!!!!!!!
Generelt synes jeg vi har en fed humor herinde;-)
#73 El vez 20 år siden
#74 bobber 20 år siden
-
#75 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Jeg stemmer for at EU skal indføre fri-filmleje og åbne biografer i perioder med for mange EM, ST/SW, VM, DM, OL, XP, Unix ... Tour-neringer, så vi også kan kan blive underholdt
og slutter ...
Kodefrie dvd'er og afspillere er et must i dagens danmark og vi kan ikke have denne form for censur og ulige magtfordeling i så udviklet et samfund som det danske.
Slut herfra Cannes alternative filmfestival - Søren Flimmer
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#76 filmz-nemesis 20 år siden
#77 chronaden 20 år siden
#78 The Insider 20 år siden
Listen indeholder en håndfuld preorders, så bear with me :-)
#79 chronaden 20 år siden
syns satme den serie suger bundballe, hvorfor se det når der findes serier som star trek, babylon 5 og især farscape
edit: nåå, ka se du da har lidt smag alligevel :)
#80 The Insider 20 år siden
Men du har ret - Andromeda er ikke særlig spændende. Har set 6-7 afsnit siden jeg købte dem for 4 måneders tid siden. Piloten (de første to afsnit) var ellers meget godt... Ærgerligt de ikke kunne bygge ordenligt videre på denne.