Jeg tror ikke, at jeg burde investere i flere film denne månede.
Jeg har ordrer hos Axelmusic for 600,-
"Ghoulies 1-2", "Poltergeist 1-2", "The Fly 1-2" (de originale), "The Fly 1-2" (genindspilningerne), "Venom" samt en tom James Bond Tin-box til alle mine Bond-film.
og fra Play.com har jeg en ordre på 1700,-
"Futurama" box med alle fire sæsoner og "The Complete Sherlock Holmes" en 23 disc box med Jeremy Brett som Holmes.
Samt at jeg jo inden for de sidste par dage har fået "ALF - Season 1" og "Magnum - Season 1" ind ad døren - uha da da, jeg ruinerer jo mig selv :-)
Så jeg tror desværre ikke, at kæresten vil se med blide øjne på flere køb - selvom det er fristende.
Men må man spørge hvad prisen er - bare af ren og skær nysgerrighed!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#7, tja, hvad med 150 kroner i alt? Så får du alle 3 dobbeltafsnit fra 9. sæson ("Nothing Important Happened Today 1/Nothing Important Happened Today 2", "Provenance/Providence" og "The Truth") plus afsnittet "William" :-)
#1 Yoda 21 år siden
Første sæson af "Millennium" er på højkant, til den der vinder.
#2 El vez 21 år siden
imdb er din ven..
#3 Yoda 21 år siden
Nu er jeg en glad mand ;-)
#4 The Insider 21 år siden
#5 Yoda 21 år siden
Jeg investerer dog først i "Millennium" sæsonerne - derefter må Mully og Sculder gøre deres entre. ;-)
#6 The Insider 21 år siden
#7 Yoda 21 år siden
Jeg har ordrer hos Axelmusic for 600,-
"Ghoulies 1-2", "Poltergeist 1-2", "The Fly 1-2" (de originale), "The Fly 1-2" (genindspilningerne), "Venom" samt en tom James Bond Tin-box til alle mine Bond-film.
og fra Play.com har jeg en ordre på 1700,-
"Futurama" box med alle fire sæsoner og "The Complete Sherlock Holmes" en 23 disc box med Jeremy Brett som Holmes.
Samt at jeg jo inden for de sidste par dage har fået "ALF - Season 1" og "Magnum - Season 1" ind ad døren - uha da da, jeg ruinerer jo mig selv :-)
Så jeg tror desværre ikke, at kæresten vil se med blide øjne på flere køb - selvom det er fristende.
Men må man spørge hvad prisen er - bare af ren og skær nysgerrighed!
#8 chronaden 21 år siden
#9 ks 21 år siden
Det er nok billigst at købe dem hos CD-Wow.
#10 The Insider 21 år siden
Det drejer sig altså om følgende 3 udgivelser:
DVD 1
DVD 2
DVD 3