Gravatar

#1 Yoda 21 år siden

Hvor mange sæsoner kørte "Millennium" over. Jeg mener, at det var tre, men en kammerat påstår hårdnakket, at det var 5.

Første sæson af "Millennium" er på højkant, til den der vinder.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 El vez 21 år siden

Der er lavet 3 sæsoner.

imdb er din ven..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 Yoda 21 år siden

Thank you El Vez

Nu er jeg en glad mand ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 The Insider 21 år siden

Der var 3, ja. Eller 3,039, hvis man tæller X-Files afsnittet "Milennium" fra 7. sæson med :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Yoda 21 år siden

Ja, det er desværre en stor mangel i min samling, at "X-Files" endnu ikke er en del af den. :-(

Jeg investerer dog først i "Millennium" sæsonerne - derefter må Mully og Sculder gøre deres entre. ;-)
Gravatar

#6 The Insider 21 år siden

Skal du så ikke lige købe et par billige X-Files 9. sæsons DVD-udgivelser af moi? ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Yoda 21 år siden

Jeg tror ikke, at jeg burde investere i flere film denne månede.

Jeg har ordrer hos Axelmusic for 600,-

"Ghoulies 1-2", "Poltergeist 1-2", "The Fly 1-2" (de originale), "The Fly 1-2" (genindspilningerne), "Venom" samt en tom James Bond Tin-box til alle mine Bond-film.

og fra Play.com har jeg en ordre på 1700,-

"Futurama" box med alle fire sæsoner og "The Complete Sherlock Holmes" en 23 disc box med Jeremy Brett som Holmes.

Samt at jeg jo inden for de sidste par dage har fået "ALF - Season 1" og "Magnum - Season 1" ind ad døren - uha da da, jeg ruinerer jo mig selv :-)

Så jeg tror desværre ikke, at kæresten vil se med blide øjne på flere køb - selvom det er fristende.

Men må man spørge hvad prisen er - bare af ren og skær nysgerrighed!
Gravatar

#8 chronaden 21 år siden

mht. x-files, hvor er det billigst? og hvordan sikrer man sig at det hele bliver digipack? :O?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#9 ks 21 år siden

Hvis du vil have digipacks skal du ikke købe R2/4, tror alle andre region udgivelser af digipack, mens R2/4 er keepcase i et massivt slipcase.

Det er nok billigst at købe dem hos CD-Wow.
Gravatar

#10 The Insider 21 år siden

#7, tja, hvad med 150 kroner i alt? Så får du alle 3 dobbeltafsnit fra 9. sæson ("Nothing Important Happened Today 1/Nothing Important Happened Today 2", "Provenance/Providence" og "The Truth") plus afsnittet "William" :-)

Det drejer sig altså om følgende 3 udgivelser:

DVD 1
DVD 2
DVD 3
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: