Gravatar

#21 Wangsgaard 10 år siden

Skeloboy (20) skrev:
Det er også et fornuftigt niveau.

Jeg har også overvejet Netflix og andre...men tror udbuddet er for lille til mig. Selvom Hulu Plus ser ganske interessant ud.

Problemet er, at jeg jo får en lille boner på hver gang min samling vokser ;)


Ved ikke om jeg ville kalde det fornuftigt :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#22 kennedy 10 år siden

Skægt...jeg bruger ca 2500 kr


(Crisis...What Crisis ? )
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#23 misuma 10 år siden

Netflix har faktisk lagt en dæmper på min hungren efter film - Der er sparet en del penge på den konto, takket være den amerikanske Netflix that is.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#24 Laziter 10 år siden

Årligt gennemsnit på købefilm: ca. 500 kroner.
Jeg streamer mig til film gennem Netflix og Youbio.
Er der nye film jeg vil se, så bruger jeg penge i biffen, der ligger jeg nok omkring 3-400 kroner/mnd., hvilket giver mig 3-4 film oplevelser (nogle bedre end andre).
Det med at downloade film på den skæve siden af loven, ja det gør jeg ikke længere i.
Der var engang, men jeg synes at industrien er blevet bedre til at få dem ud på skiver/streaming langt hurtigere end tidligere. Prisen for den slags er så billig, at et ulovligt download ikke er det værd.
I don't believe it! Two barrels, and he's going down again!
Gravatar

#25 davenport 10 år siden

Hvad er jeres syn på at downloade serier? Altså dem der allerede er betalt af de reklamer der holder dem gående i fx. USA?
For mit vedkommende er det sådan ok, da det jo er noget andet end en film, der skal finansers på en helt anden måde.
(Jeg kunne så aldrig finde på det, da det måske er ulovligt!!!!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#26 Collateral 10 år siden

Aner det ikke. Har egentlig slet ikke penge til film, så det er kun når jeg af og til kan snige lidt ind her og der jeg køber. Men har nu også en del stående jeg ikke har fået set. Er simpelthen begyndt at have dem stående forskudt fra de andre og så bliver de skubbet ind (eller taget ud af samlingen) efterhånden som jeg får dem set. Har aftalt med mig selv at jeg må købe nye når jeg er igennem dem allesammen. Der er så også mindst halvtreds, når bokssæts osv. tælles med.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#27 davenport 10 år siden

Se den der Star Wars. Den er vildt feeee!! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 BN 10 år siden

#27:

Huh?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#29 Slettet Bruger [207938504] 10 år siden

#25 Nu er det jo ikke allesammen der er finansieret ved f.eks. reklamer. Der er netværkskanalerne (ABC, NBC, CBS etc. og så er der kabel tv ( HBO, Fx, Showtime, AMC). Enkelte af kabelstationerne kører også med reklamer, fx. AMC. De er dog ikke nær så afhængige af dem som andre og derfor betyder det hele ikke ligeså meget om der er mange der ser en serien som det gør ved netværkskanalerne. Det er fint nok at der er mange reklamer, men netop derfor kræver det jo også at de har mange seere. Så hos netværksstationerne betyder seertal mere end hos kabelstationerne.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#30 davenport 10 år siden

Spørgsmålet er jo så om vi som europæere er ligeglade?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: