Det er den 11. maj, og jeg har nu brugt 2000 kr. på film i denne måned allerede...
Jeg har sådan nogenlunde penge til det, men det er faktisk lidt for meget. Det går da først helt galt, når jeg får at arbejde! Flere penge til at købe for og mindre tid til at se dem.
Siden jeg købte min allerførste dvd i oktober 1999, har jeg tastet hver eneste dvd og Blu-ray ind i et Excel-dokument inklusive prisen pr. skive. Så jeg ved PRÆCIST, hvor mange penge jeg har brugt de sidste 14 år på film. Nu fortryder jeg naturligvis, at jeg ikke ventede med at bruge pengene, til BD-formatet blev opfundet :-)
Jeg har aaaaalt for lidt penge ... til film, desværre.
Det samme her. Jeg ser mange film via leje, gratistjenester på nettet og lån fra venner, samt naturligvis biografbesøg. Men gennemsnitligt køber jeg kun 1-2 film om måneden i disse økonomisk svære tider.
Køber slet ikke film mere. Ser det via nettjenester, og der er altid noget at se via UnBlock.us, når man kan skifte i hele verden. Førhen var min filmsamling min stolthed, nu fylder den bare et halvt rum.. Men ungerne ser stadig almindelige tegnefilm, og det kommer de til i fremtiden også.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Skeloboy 11 år siden
Jeg har sådan nogenlunde penge til det, men det er faktisk lidt for meget. Det går da først helt galt, når jeg får at arbejde! Flere penge til at købe for og mindre tid til at se dem.
#2 Åkepool 11 år siden
Tror jeg ligger på 200-300,- om måneden tops.
#3 The Insider 11 år siden
#4 Skeloboy 11 år siden
#5 BN 11 år siden
Det samme her. Jeg ser mange film via leje, gratistjenester på nettet og lån fra venner, samt naturligvis biografbesøg. Men gennemsnitligt køber jeg kun 1-2 film om måneden i disse økonomisk svære tider.
#6 MOVIE1000 11 år siden
#7 davenport 11 år siden
Førhen var min filmsamling min stolthed, nu fylder den bare et halvt rum..
Men ungerne ser stadig almindelige tegnefilm, og det kommer de til i fremtiden også.
#8 Pécuchet 11 år siden
#9 Skeloboy 11 år siden
Hvor mange film downloader du så? ;)
#10 Pécuchet 11 år siden
Ikke så mange længere. Jeg har hverken tid eller hykleri nok til det.
Men... glem bøgerne, og køb film i stedet!? :)